Snart på beina

Har omtrent ikke kunnet gå siden sist innlegg. Noterer meg at jeg har skrevet noe som; «det var deilig»??? Åkei, da har jeg antagelig glemt sist gang jeg var like støl… Nå som minnene kommer tilbake til meg var det ikke spesielt stilig den gangen heller. Husker jeg rygga ned trappene fra 4.etg fordi låra ikke klarte å holde igjen kroppen. Ikke føler man seg veldig stilig heller. Går som ei «gammal ei, men en seriøs oppi… » jada du.
Ok, denne runden har kun ført til to nesten-besvimelser på diverse bade/do gulv, omgangssyke tilstander med «levering» i alle mulighe ender. Og man trenger vel ikke gå inn på utfordringene med å ikke kunne gå, i alle fall ikke fort, følelsen av å MÅTTE rekke «kontoret», og når man først kommer dit; banne seg i hjel fordi man har verdens største gangsperre, og lår som så godt som nekter deg å sette deg…
Fytti helvete. Ikke har jeg sovet, ikke har jeg spist, i hvert fall ikke fornuftig… Og ikke er jeg spesielt fornøyd med tingenes tilstand.
Kom ikke her og si at jeg ikke GIR ALT!!! På grensen til galskap..
Også jeg som kunne vært i syden…

På toppen av det hele hørte jeg at politiet i Oslo skulle slå hardt ned på tagging i hovedstaden nå. Ja vel! Så det viktigste de kan finne på i denne kriminelle verden er å slå ned på tagging? Jaha..?? Og ikke har de penger og mannskap til å jobbe overtid for å bure inne voldtektsmenn, ranere, narkotikadealere og andre ulumskheter?? – så da tar vi taggere???
Jeg håper jeg sov mens jeg kjørte bil, og at det ikke var Politiet det var snakk om…

2 kommentarer om “Snart på beina

  1. Er du seker på at all denne treninga du driv med er bra for helsa di? Ikkje søv du om natta, og ikkje får du i deg nok næring heller! Og når fordøyinga di om sider kjem i gong, so er det med sånn kraft at du fell i uvit. Eg må berre seia at eg vert meir enn uroa for deg. Eg trur nok det er best at du benkjar deg på sofaen framfor fjernsynet i staden for alle desse kroppslege utskeiingane du driv med! 🙂 ))

    Det er nok politiet det er snakk om likevel. At dei prioriterar feil, er vel lite nytt. Verre er det at me har so lite pengar her i landet at politiet må setja opp plakatar med påskrifta \»Berre ope på torsdagar\». Men det er von om betring. Eg las nyleg at staten har dobla bøtene for å kjøyra utan bilbelte. Etter kvart fær kanskje politiet råd til å halda ope på mandagar óg. 😦

  2. Fremdeles nynorsk! 🙂 Nei, jeg er ikke sikker på om det var så bra for meg den runden på søndag. Men Nå!! Klar igjen for nye utfordringer!
    – så «kun åpent på torsdag mellom 10 og 14» plakaten!! Tragiiiiisk!!

Legg igjen en kommentar