Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

I do…!

Sånn; da tror alle at vi har satt en dato.. Klart vi ikke har det.

Men, vi har jo tenkt på det. Selvfølgelig – vi er jo forlovet.
For meg er det ikke så «være, eller ikke være!» akkurat det der med å faktisk være gift. Jeg tror ikke det utgjør helt den store forskjellen.
Jeg er vel like glad i han uansett, og jeg tror ikke akkurat DEN ringen på fingeren gjøre det hele bare ENDA bedre.
Det som er ett poeng er etternavn. Jeg tenker jo  at det er fint at alle fire har det samme etternavnet. Jeg er ikke av typen som MÅ samle på navnet jeg har nå. Jeg trenger heller ikke to etternavn, og bla bla bla. Nå om dagen er det så mange etternavn på noen at jeg er jo litt spent på å se neste generasjons barns pass, om denne trenden fortsetter. Må vi sette restriksjoner. IKKE mer enn tre etter navn pr hue! APP APP APP!!! *pekefinger i været!*

Bryllup er fryktelig stas uansett da. Man får være fin ( det shiter jeg i), man får mange gaver (det shiter vel ingen i!?), man får grine i kirken (kommer jeg ikke til å klare å la være anyways!), man får en bra dag ( det viktigste).

MEN; det skal planlegges (OOOOSCH!!), det skal effektueres (der er jeg kanskje ikke så verst), og beslutninger skal tas (der er jeg også rimelig god).

Det blir ikke noe hvite duer, og hundre brudepiker på slott. Basta.
Det det står på, bortsett fra kronasjen, er hvor, når og hvordan.
.. så der dekka vi heile Shiten..

Jeg vet kirken jeg kunne tenke meg, jeg vet årstiden, men ikke hvor og hvordan.
Slik det er nå så er den nærmeste familien skrumpa litt inn. Fælt få igjen på øverste bordet for å si det sånn. Det er ikke noe å gjøre med det. Ikke vet jeg om «øverste» bordet er sånn det skal være heller? Jeg kunne tenke meg at man fløtta seg litt rundt egentlig! DET var en idè!??!! Herremin, det hjelper å skrive!
Også kunne jeg tenke meg en del andre tips til gjennomføring; må alt være så stivt? Taler, sang og humoristiske innslag er kanskje det som står høyest på lista! Jeg simpelten elsker når folk byr på seg sjøl.
Ett bryllup jeg var i, hadde en liten Beat for Beat før festen sparket i gang, det var stas!
Jeg skulle så bare ønske meg noen utradisjonelle «vendinger!» Noen som har noen? Eller har vært i noen kule bryllup??

Kom med tips da! 🙂

Pia Haraldsen og Einar Gelius har gitt ut bok nå, (I DID NOT SEE THAT COMING!) som heter «kunsten å feire bryllup», det er faktisk mulig jeg ønsker meg den.

Sånn:

0

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

