Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Hurtig tørk!

Jeg har testa det! Og det funka! 🙂
For å oppsummere; for en stund siden leste jeg på (tror det var) Dagbladet.no om hvordan tørke neglelakk fort. Jeg gadd ikke lese mer enn overskriften for jeg tenkte at det funka ikke likevel.
Så i dag satt jeg her plutselig midt i «knipa». Dvs ungen sov og kunne våkne nårsomhelst, og mor hadde funnet ut at enkjapp makeover på negla var på sin plass. Det tar jo nødvendigvis ikke så lang tid akkurat jobben, det er «se maling tørke» som tar tid. Og jeg er ALLTID borti noe etterpå så blir det ikke så pent likevel.
Jså jeg hurtig googlet og fant trikset. Likte hun som skrev; «til dere som ikke gadd sjekke hva tipset var… jeg gjorde det for deg»

Så enkelt da?’

Lakk negla, tapp en bolle med iskaldt vann, hold fingrene nedi i borti minuttet, så tørt! Man trenger kanskje ikke gni med håndkle, men absulutt bedre enn blåse, tynne lag, riste på fingrene osv osv..!
Meg fornøyd!

20140313-115630.jpg

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

