Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

NÅ er det virkelig!!

Jeg har begynt å ta i mot forhåndsbestillinger!

Egentlig er dette bare skummelt. Nå er jeg i gang med det også!

Jeg er ikke helt sikker på hva som er det verste eller det beste, for jeg skulle jo bare HA DEN BOKA mellom to permer. Om jeg så skulle trykke den sjøl i ei gammal presse! Men så plutselig var det en sjel eller to som hadde tro på meg da. Og så ble det bok!

Om du ikke vet det så har jeg skrevet en bok som heter Kunsten å svi vann. Det er en anti-Hellstrøm bok. Den har svært få fancye bilder, og lite med franske ord og vendinger kun de utvalgte forstår.
Det har seg sånn at jeg er et naut på kjøkkenet. Jeg kan ikke lage mat. Egentlig vil jeg ikke heller. Jeg synes det yrke er noe dritt, som blir tredd nedover øra på alle og enhver. Jeg er av det kaliberet som liker å høre at nabo`n har pølser til middag, for da føler jeg meg ikke så elendig sjøl.
Mannen min er ikke så verst. Han kan i alle fall steike pannekaker. Jeg lager mer en pannekake-mush. De ser ikke ut som skjenebrett i alle fall. Mer klumpeballer. Er det egentlig noe som heter det?
Jeg skjønner ikke hvordan det går ann. Ikke kan jeg pannekake oppskrifter i hodet heller. Ikke vafler heller. Ikke noe.
Så fant jeg ut da, at det kan jeg jo skrive om. Og gi ut noen tips og triks som jeg har fått til å funke. Tips og ideer om du vil. Jeg MÅ jo lage mat. Har jo barn og mann.. For min del kunne jeg like gjerne fortsatt å sulta med huet i brødboksen.

Så dere! NÅ kan dere forhåndsbestille boka mi..!!

Du OGSÅ! 🙂

 

Comments on: "JEG GIR UT EN BOK!!" (1)

  1. Evju said:

    Gratulerer!!! Gleder meg til å holde et eksemplar og ikke minst bla i den …du er rå

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

