Som Hjula på kjærringa…

Hvert år er det det samme.. Snøen kommer som (h)jula på kjærringa for mitt vedkommende.

I år har jeg vært grasalt tidlig ute, og har allerede bestilt vinterdekk, omlegg og hele pakka!

Glemmer ikke i fjor (?) når jeg satt på morgenspinning time (kl 0630) på akro og ante fred og ingen snøballkrig midt i oktober, og plutselig innså at det LAVA ned ute.. Det var ikke spesielt stilig. Jeg var på vanlige jobben min kl 1130 den dagen. Folk sklei rundt så de nesten så både jul og påske på en gang, og snurra rundt. Jeg skjønte jo fort at dette ikke gikk..  To år siden er det vel.

Men i ÅR! – jeg skal være såååååå forberedt! Og kommer det snø nå før hesten har fått skikkelige NYE sko; så .. er det kun programlederene i Jul i Kikkerten som er glade for det 🙂

En kommentar om “Som Hjula på kjærringa…

Legg igjen en kommentar