Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Hmmmmrpfffff!!!!!
Åffår skal man liksom dra opp sånt??
For tre år siden var jeg singel, hundre kilo lettere, IKKE gravid og levde fra halvtime til halvtime.
Det var kort tid siden jeg hadde mistet faren min, og vi styra med oppgjør, rydding og hverdagen..
Jeg hadde ikke den fjerneste anelse (selvfølgelig) om at jeg om tre år skulle sitte i drømmehuset, med drømme mannen og en unge på snart to år, på babycallen.. OG en i magan!
Men ok – jeg skal grave frem et bilde….
CIMG1599
Når mannen min to-be så dette bilde sa han (så generøst som bare han kan si det): «Mulig du er litt slankere der jenta mi, men du har en helt annen glød i øynene nå!» 🙂
Sånt kan man jo smile av da!
Jeg tror også det stemmer. Egen familie gjør noe med en…
Men en dag gutten min, når jeg er ferdig med å befolke verden, da skal jeg om ikke ned i den match-vekta på bildet, så nære unna.. 🙂

Comments on: "Dag 8: Et tre år gammelt bilde av deg." (4)

  1. Erika said:

    Så sant som mannen sier,og du selv også…det er noe med egen familie:-)
    Skulle heller sett et bilde av deg nå:-)
    Klem fra Erika

    • veronica365 said:

      Det kommer nok om en blogg eller to tro jeg… I følge lista.. :):)

  2. Linda Mariann :-) said:

    Det var svært vakkert sagt av mannen din. Hjerte-hjerte-smilefjes-kos og klemzzzzz!! :-))

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

