Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Veldig lett…:
IMG_2637
Pappa`n min som dessverre gikk bort 8.juli 2010.
Jeg kommer alltid til å savne han. Sånn er det bare. Jeg skulle ØNSKE SÅ INDERLIG at han bare EN gang kunne komme på døra vår og se hvor fint vi har det. Også skulle jeg sette på kaffe`n, og så kunne han spilt på trekkspillet for barnebarnet sitt.
Men det gjør`n nok ikke.. Ikke som jeg ser i alle fall. Men like fult; jeg ønsker meg det masse…

Over til NOE jeg savner (klinker til og tar begge dela, dessuten blir det bare grin av for mye pappa skriving. -OG jeg har akkurat jobba meg igjennom tre-års dagen for både dødsfall og begravelse – det får rekke med det):
Da jeg var liten hadde jeg en bok som handlet om verdens mysterier. Og jeg finner den ikke igjen! Den var tynn og kanskje litt blå. I den så stod det om uløste mysterier rundt omkring i verden. Jeg husker blant annet at det stod noe om en brønn. Som man ikke fant bunnen i.. Tror jeg. Også var det noe om en skatt. Bildene i boka var tegnet for det meste – og det var skrevet på en måte som gjorde det lett forståelig for barn.
Jeg har lett etter den boka på flere loppemarked osv, men det er litt vanskelig siden jeg ikke husker HELT hvordan den så ut, eller hva den het. Jeg tror det var en sånn 10-12 mysterier det var snakk om i boken totalt, også var det over en dobbelt side pr liksom..

Så det såh..!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

