Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

ÅI!!! Vanskelig…!!!
Det er veldig vanskelig med 10 fakta som INGEN vet om meg!! Sååååå jækla mystisk er jeg vel ikke?! Men vi klemmer i vei:
1: Jeg liker IKKE Queen. Det er såpass at jeg bytter radiokanal om jeg kan. En gang var jeg på et nachspiel hvor jeg måtte overvære en queen-quiz, hvor folket hørte seg igjennom ei hel plate, og spratt i været og sang med når de skjønte hvilken sang det var. Rene torturen for meg, men fikk nok slukket mine sorger mens de holdt på, for jeg husker ikke hvem som vant…
2: Jeg er litt svak for… Kongefamilien. Eller dvs Mette Marit. Synes hun har vært flink og kunne godt lest biografien hennes, men den er det jo flaut å kjøpe. Stakkars; der kom hun fra en utagerende fortid med ting man både drikker og ikke, og vips – på forsiden i VG med strikkagenser`n og slitte joggesko enkelt og greit fordi hun forelsket seg i krompen liksom?? JEG hadde ikke fiksa det. Ikke fortiden min heller.. Jeg hadde sikkert ikke holdt ut å vinke i hundre år på den balkongen heller. Så hu får litt kred fra meg. Sånn.. Royal..! 🙂
3: Jeg har fått en klem av Jon Almås – Need I say more?
4: Jeg har frivillig sunget MED mikrofon forann 800 mennesker, med overlegg – i trikot – i 9 minutter. Kun påvirket av et glass rødvin – sminket av en profesjonell sminkør.. OH MY GOD
5: Jeg har gitt ut og laget en egen julekalender i 2010. Sammen med en nabo som var like rampelys-kåt, filmet, redigerte og la vi ut vår egen julekalender kalt «Jul i Kikkerten». Ustyrtelig morsomt!
6: Jeg har vært sekretær i Lier Ladaklubb. Vet ikke om det har vært fryktelig mange Lada klubber, men vi var 72 medlemmer på det meste, og hadde Jonas Fjeld og Ole Paus som æresmedlemmer. Lada Norge var super fornøyde når klubben fikk en helside i avisen (titt og ofte) – sparte dem for drøssevis av reklameutgifter…
7: Jeg har nesten ufrivillig vært på tv. «Tre gode naboer».. Usj..
8: Jeg skulle noen ganger ønske jeg kunne leve av å være kreativ… I alle fall på fritiden.. 🙂
9: Jeg skal utgi en kokebok. Har allerede kommet et godt stykke på vei – jeg vet bare ikke helt hvordan jeg skal publisere den.. Kronasjen KAN komme til å stoppe meg en bitteliten bit??
10: Jeg elsker julen, særlig på sommeren. Når den kommer blir det ofte mye stress og for lite tid til kos og hygge. Sånn som imageman ser i bladene – hygge vet du. Det er ikke lyd på bilder. Det merkes i julen. Blader kontra virkelighet mangler en stor dose lyd og stress.

Enjoy your evening.. 🙂

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

