Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Hver-dag

I dag har det slått meg, med flere, hvor viktig hverdagen er..

Den dagen som bare flyr, som du ikke helt vet om har innhold en gang vet du. Alle de dagene som bare ER, eller blir borte eller av en eller annen heldig grunn befinner seg mellom jul, bursdag, ferie, og andre hendelser som skriver seg inn i bøkene som «spesielle».

Og i dag sier en venninne til meg at hun hadde det så fint!

DET ER BRA! Hverdagen var fin liksom! 🙂 Det er jo akkurat det som er så bra! At HVER-dagen er bra! Det er jo HVER DAG! Tenk litt på det.. HVER DAG!!! Kjære vene – det er livet da!!

Ofte spør vi hverandre; hvordan har du det? – også svarer vi kanskje noe sånt som – «Joda, takk – det rusler og går.. Ingen ting nytt herfra! Alt ved det vante!» – og så slenger vi på «Du da!?», for å styre samtalen over på den andre kjapt som lynet..
Og herremin – hvor kjedelig ække det da??

GRØSS…

Lurer på om det finnes et bedre svar? :
«Jo takk, hverdagene mine er innholdsrike, jeg kjenner så mange glade mennesker, kjærsten er deilig og maten smaker himmelsk! – Du da!?»
HÆHÆHÆ!!!
Handa i været første mann som kan skrive reaksjonen til folk til meg da! 🙂

… Ja, det var bare det..

Deilig hverdag til alle!!!

Comments on: "Hver-dag" (2)

  1. Anonym said:

    Det er så lett å glemme/ta det for gitt at jeg har det faktisk fin-fint de aller fleste dager. Takk for at du fikk meg til å huske det, Veronica. Hurra for hver dag! 🙂 Berit

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

