Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

HJERTESUKK

Nå er det bare to uker igjen av 9 mnd lang permisjon.. TO UKER!
Jeg kan love dere en ting; da kommer i alle fall sola til å skinne fra morgen til kveld!!

Det er bare sånn det er med min flaks… Men men.. Det unner jeg alle andre som ikke jobber, for det er faktisk kiipt å ha ferie/ være hjemme når været tilsier at du kan fly ut og inn i ly for regnet fire ganger i timen. Dessuten; jeg har den evnen at jeg ønsker godt vær for alle. Det er vel ingen som ikke vil ha sol når de har mulighet til å benytte seg av fint vær! 🙂
Akkurat det der med å glede seg på andres vegne når det gjelder ting man gjerne vil ha selv.. Åååå!!!! Sorry folkens, men det er det jaggu meg mange som ikke er gode på… Sånn er det bare! Om det gjelder vær, penger, bil, jobb, kjærste, ferie, god lønn, fin jobb osv…. Nei fyttegrisen..!

Altså jeg er ikke noen helgen sjøl, men en god mellomting håper jeg..
Jeg kjenner et par-tre.. ok – kanskje fire, fem som er skikkelig gode på å være glade på andres vegne. Og det behøver nødvendigvis ikke å være MINE, men du hører det når du snakker med dem; for de kan snakke positivt om det andre har! – Fy flate, det er så fint å høre! 🙂
Noen man treffer på sin vei er udelt negative, mens andre er bare uinteressert dersom du har oppnådd noe fint selv som du kanskje er stolt av, mens andre igjen er mest opptatt av å fremme seg selv; ha det beste, være midtpunkt osv. Og jeg tenker at det må jo være litt trist? Altså – ikke det at jeg ikke har vært sjalu på andre – (ellers hadde jeg knapt vært normal), men jeg synes jo det er fint når andre feks endelig får den jobben de har ønsket, og jeg prøver så langt jeg kan å kose meg med andres lykke.
Det er jo fælt; jeg hørte en som sa: «nei, hun ser jeg ikke noe til lenger; men hadde huset brent, eller mannen gått fra meg hadde jeg nok fått en telefon..» – og det er jo FRYKTELIG TRIST! Tenk å forvente at «venner» bare stiller opp når det er krise?? Hvor var dem når livet var bra da? – ikke er det «venner» heller spør du meg..

Den ene av mine flotte positive venninner da; en typisk kommentar fra henne er; «ÅÅÅHH! – DA BLIR JEG SÅ GLAD I HJERTE MITT!!!» (Ja, det fortjener store bokstaver!) Tenk så deilig å være så glad! Å kjenne at man er GLAD inni seg fordi andre har det bra! – Herremin – da blir det jo dobbel lykke! FIIIINT!!! 🙂 🙂 🙂

En ting som også er skikkelig positivt, er når man oppdager at man har tatt feil.. Jeg hadde et skikkelig dårlig inntrykk av en person før. Eller, det ble på et tidspunkt dårlig, – og jeg var ikke imponert.. Men sånn er det bare noen ganger. Alle klikker man ikke med, og det er vel heller ikke meningen. Dette var da et menneske jeg ikke hadde/ mistet kjemien med.. Men nå; – skal jeg innrømme at det har endret seg, og vedkommende er faktisk hyggelig! Om det var litt labert en periode – skal jeg faktisk si at; Jo, nå er det ikke gærnt i det hele tatt! – Faktisk helt bra!! 🙂 Ikke det at vi er bestevenner, for vi sees sjelden, men det er hyggelig! Og det er BRA!!!
Jeg synes det er positivt å oppleve at det har endret seg der..! 🙂

SÅNN – det var kvelden hjertesukk..
Joa er på konsert, og jeg og prinsen koooser oss hjemme alene..

PC og babycall! – Helt gull….!
Det eneste jeg mangler nå er (mer) sjokkolade og … nei – ikke noe mer.. 🙂

Håper helgen din blir suuuper!!

KLEM!!! 🙂

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

