Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Tittei!!

Det er ikke fryktelig mye blogging på meg om dagen, hvorfor vites ikke.. Jeg har forsåvidt nok av temaer, men når kvelden kommer er det liksom bare – sofa og kjærsten – bang ferdig. 🙂

Det er vel kanskje positivt det også?

I dag har Joa besøk, så jeg har forvist meg selv til 2. etg. etter en høfflig kaffe (les: Aass uten) med gutta. Så jeg tenkte jeg skulle slenge innom med et skryte bilde(for de som ikke har sett det/ har meg på facebook).

Prins charming har forøvrig også startet med en ny hobby:

Bite i skjea når det er mat tid; det gjør jo ting så mye enklere.. haha… 🙂

Hva gir`u meg??? 🙂

God helg folkens!!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

