Fått igjen rommet sitt!

I dag stod mor opp kl 0910. Gikk rett ut i haga`n, mens far og sønn sov.. JAPP – SOV! Jeg vet ikke om det er fordi vi har stilt klokka at jr. sov så lenge, eller om det er fordi han har flytta på eget rom, men han sov faktisk til halv ti i dag! At far sover så lenge er ikke noe å skrive hjem om i det hele tatt..
Akkurat det der med å flytte LilleGull på eget rom har gått mye bedre enn jeg fryktet. Nå er det bare tredje natta i natt, men det er jo ikke gærnt at mor faktisk også har sovet litt de to foregående nettene!
Lørdagskvelden sa jeg (etter han hadde lagt seg på nye rommet sitt); «stakkars liten, ikke 6 mnd en gang og må være aleine heeeele natta!» Det sa jeg sånn litt stille mens jeg gikk inn på badet. Jeg viste jo at Joa hørte det, og han trengte ikke mer enn 5 minutter før han sa; «Du, vi kan jo sove på gjesterommet da! – så er vi litt nærmere om det skjer noe liksom!?»
KNEGG! – Jeg viste det! 🙂 Så vi sov vegg-i-vegg første natta og i natt bar det inn på EGET rom for oss også! Det er fryktelig tomt ved siden av meg nå, men det går greit altså! Jeg våkna ikke før halv tre i natt! Jr. fikk mat etterhvert og ja.. med sånn fancy babycall med kamera er det jo ikke noen sak egentlig! Jeg er faktisk så tøff at jeg slår av kameraet også! (-så går det på av seg selv om det skjer noe der inne da..)
Jepp..

Ellers lite nytt under solen; veden som vi la på Finn.no ble fort borte, og nå jobbes det med å finne frem plen under all granbar og kvist. Jeg ser faktisk enden på det nå, dersom vi bare får tatt åttehundre turer til gjennvinningsstasjonen. Eller «Dynga» som det også kalles.. 🙂
Betennelsen i skuldra som kom før helgen er deilig, og vi tar en dag av gangen.. 🙂
Slenger på noen bilder for syns skyld..
Og for de som lurer; NEI – ungen min liker ikke mors mat – enda..!

Når jr. sover får mor jobbet litt.. Tror jeg har et bilde av mormor i samme stil når jeg tenker meg om.. Dæven vi ligna her!Når jr. sover får mor jobbet litt.. Tror jeg har et bilde av mormor i samme stil når jeg tenker meg om.. Dæven vi ligna her!

Joa har begynt på kløyving av ved, etter en time eller to hadde det vist bare sagt stopp! – tomt batteri eller noe! 🙂 Men de fortsatte jaggu dagen etter. Skal ikke fryse til vinter`n!

Og mens mamma og pappa jobber, – ligger LilleGull på sofa`n og leser avisa og slapper av.. 🙂

Det er jammen forskjell på folk! 🙂

4 comments

  1. Herlig situasjonsrapport fra huset i skogen! Det er en fin tid vi går i møte.
    🙂 Berit

Legg igjen en kommentar

