Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Det er rart med det, i hele (okei, – bare halve) dag har jeg tenkt at når LilleGull legger seg skal jeg

  • Sy ferdig matta og starte på side kantene
  • Sette på oppvaskmaskinen
  • Brette klær
  • LEGGE BORT KLÆR (Ikke glad i det i det hele tatt)
  • Rydde stua
  • MULIG støvsuge
  • Sjekke hvilke blomster som kan stå i skyggen ute
  • Betale noen regninger
  • Dusje
  • Rydde i de barneskoa i verdens største eske
  • Farge bryn
  • Vaske enda mer klær
  • Plante ut flere påskeliljer eller hva pokker det er

Så da sitter jeg her da…! LilleGull sover vist, og mor er passe kake. Skulle GJERNE dratt meg inni dusjen om ikke annet, men akkurat nå er sofa`n utrolig deilig. Det er til og med Cæsar på tv, og det bryr meg midt i hekken.. 🙂

Dagens gode gjerning: Ringte Sørvangen og spurte om de ville ha noe ved.. Godt formål tenkte vi da. Så.. Det er jo mer der det kommer fra.

Også lurer jeg på om det er noen som kan lære meg alt de vet om hagestell pronto?? Jeg har funnet ut at jeg må tegne hagen min, og faktisk planlegge hvordan det med tiden skal se ut. Det nytter ikke med såpass god plass og ta det på måfå tror jeg..?
Dersom noen har noen ideer, er jeg lykkelig for at jeg kan få av tips! Planter som tåler sol, skygge, og evt andre elementer man bør ha i en hage?? JA TAKK!
Jord er i dag lært en hel masse om hos Frk. Jord og Anlegg, og jeg lurer på om jeg ikke bør be henne og Frk – snart – Fru S, på hageplanlegging og læring. Hadde vel ALDRI i ville havet sett for meg at jeg hadde tenkt så mye på hage! Her er det uante muligheter for å si det sånn. En stubbe skal få stå da. Det er det eneste jeg har bestemt meg for. Og så tror jeg at deler av bekken skal få bli der den er.. Jepp! Noen som kan noe om hagebekker..??
Goooogler meg videre og dropper alle klær og maskiner jeg skulle sette på…

HEPP..!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

