Super-søndag

I dag har det rett og slett vært helt suverent!! Terassen er måkt for snø, og far har gått mer eller mindre bananas med motorsag og nå lysner det rundt husveggene..

I morgen skal jeg være (nesten) førstemann ned på mammut salg i byen og kjøpe meg hagebøker. Jeg vet ikke hva jeg skal plante her. – Rett og slett fordi jeg ikke har PEILING på hage. I hvertfall ikke på skogshager. Jeg har noen ganger plantet i blomsterkasser på verandaen i blokka. Det kvalifiserer ikke akkurat til gartner. 🙂 Dessuten så vel de prestekrakene både lange og dratte ut før de tørka ut i sola..

Horn som ble snurrer..

I dag har det blitt bakt ost og skinke horn. Det var jo bare klin og tok lang tid, så da ble det ost og skinke-snurrer til slutt i steden. 🙂 Men nå har jeg i alle fall noe i fryser`n om det skulle dukke opp forbipasserende. Faktisk har det allerede blitt servert bakevarer fra frysern i heimen. Svigermor var innom etter India-turen, og da var det kjekt å ha da veit dere!! 🙂 Nå har jeg bare planer om å fryse ned noe… Eh.. kanelsnurrer?? Jeg har nok litt forkjærlighet for snurrer ja.

Ungen er frisk som en fisk og sååå fin..! Glad i å spise, mindre glad i å sove på dagen, men blitt helt gull å ha med å gjøre om kvelden og natta. Mat èn gang, og sover for resten. Det er liksom greit..! 🙂 Mor og far er kjempe fornøyd!

Nå har vi startet på opprydding både inne og ute, og det er såååå deilig…!

Altså, å skrive blogg og se Åndenes makt samtidig er ikke lett.. 🙂 Tv`n vant gitt.. Snakkes siden!

Terrassen er måkt!
Legg igjen en kommentar

