På en snurr…

Sist lørdag var vi hos søster`n til mannen og hennes familie en tur. Der ble det etterhvert disket opp med hjemmelagde pizzasnurrer! Flott vet du! 🙂
På mandag når jeg da hadde besøk av med-mor, og kjøpte rundstykker på butikken på trilleturen vi gikk, skjønte jeg det..:

Jeg har aldri noe i fryser`n jeg bare kan ta opp sånn! ALDRI.. Har jeg kanskje aldri tenkt ordentlig på faktisk..

Mine snurrer...

Så nå, mens mannen har matet og lagt LilleGull, som nekter å sove, har jeg bakt Pizzasnurrer for første gang. Joa har smakt og sagt at de var gode, jeg synes de var litt smakløse. Men de duger altså! 🙂 Neste gang skal jeg ha mer fyll og fanteri i dem..  🙂

Hva annet kan man lage å «ha i fryser`n»?? Det er jo så kjekt å ha når det plutselig kommer folk, eller man glemmer å gå på butikken.. Det skjer nemlig i disse dager…!
Kom med forslag da!!!

Legg igjen en kommentar

