Bambi-Miller..

Ja da var det endelig helg da! Hehe.. Akkurat som jeg merker veldig stor forskjell på mandag og lørdag? Niks. Det er stort sett det samme..
Noen har prøvd å si til meg at det ikke er våren enda. Det kan jeg ikke forvente..
SE PÅ MEG DA!!! VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!! Det ER vår nå. Ingen vinterdager som er 5 pluss grader. Det har jeg bare bestemt. SÅNN. Vakke vanskelig i det hele tatt.

Baby`n vår sover i vogna si litt, pappa`n er ute en tur, og jeg sitter planta foran tv`n. Det står på storslalom. I stad så jeg Bodie Miller danse piruett og lande på nesa en meter foran mål. Jeg tror jaggu han tok 4 runder rundt på skia, og var halveis ute i spagaten. Unnskyld meg, men jeg KUNNE IKKE STOPPE Å LE… Og jeg måtte le inni meg for mannen er litt ihuga skifantast! Det er ikke pent å le da! For det er jo faktisk blodig alvor.. Og han er jo såå flink, og det er jo løypa det er noe gærnt med, for ikke å snakke om den porten der! – og det tar jo ikke slutt.  Jeg ler enda nå jeg tenker på det. Mr. Miller landa som Bambi på isen en snau meter fra mål . HERREMIN!!!  🙂 Finnes det et surere syn eller? Se den røde streken i snøen rett foran nesa di?? I verdenscupen..! OG du er på tv!!! DÆVER!!! 🙂 🙂 🙂

Utover det er det ikke så mye å melde her fra. I går var det svømming igjen, og lille flyte-baby`n vår er helt konge i vannet. Han var sååå trøtt nå, men plasket likevel. Vi har lært å kose-svømme, og han har fått vann i fjeset. Akkurat som det var første gangen.. 🙂 Om en 4-5 ganger skal han lære å dykke! Det blir spennende! – for mor.. 🙂

Jeg pussler litt hjemme, flytter noen lykter og vasker noen gulv. Dagene bare flyr!
Jeg var gærn nok til å ta bilde av et par lykter som ble fløtta på og, – her kan du (DER FORSVANT DET JAGGU EN TIL UT I DEN STORSLALOMEN…!!) se..

Nydelig du??
Legg igjen en kommentar

