JULEPYNTEN SKAL FREM!

Det er jo stas å ta frem julepynten i nytt hus! 🙂

Jeg har gledet meg lenge til vinter og jul. Men ikke er det snø, og nå sitter jeg i sofa`n helt slått ut over julepynt kvaliteten…

Herremin, jeg har så utrolig mye RÆÆÆÆL!!!!!
Det er ikke veldig mye som er noe å ta vare på, eller ta frem i det hele tatt. TO ESKER med julepynt og jeg er egentlig litt bedrøvet over resultatet. Jeg har altså enorme mengder (føler jeg sjøl i alle fall) med utgått julepynt. Det være seg 80-90-talls pynt. Sånne nisser som henger på pottekanter, griser som står på henda og ligger å breier seg utover trykte juleduker med kristornblader på. OH MY GOD! Dette er da ikke noe å dra frem? Jeg har til og med en halmgris… Den har jeg etter pappa da, så den får sikkert leve, men alt dette andre? Skal jeg gi det til Armeèn tro?

RÆÆÆL!!!!

Husker du de tøynissene på pinne som man kan stikke i blomsterpotter. Sånn har jeg også! De kommer ratt med juleoppsatsene enda? Jeg aner ikke hvorfor, men jeg har en sånn.. Jeg fant 4 gamle julestrømper da, de klarte jeg å gjøre noe ut av og få delvis opp på peisen, bilde følger etterpå. Jeg har også rammet inn tre juleplakater jeg husker moder`n pleide å lime opp på veggen med «sykehus-tape» når jeg var liten. De er litt nostalgiske for meg, og har fått komme opp på veggen nå.
Jeg har også sånn engle-uro.. Som man setter tynne, ubrukelige stearinlys i, så flyr englene rundt og rundt. Jada, hvor mange har sånne fremme? I en butikk her, så jeg dem faktisk for salg!?? I fjor kastet jeg en del ting, type porselenshus man kan ha te-lys inni.

Hans første strømpe..!

Eller porselensnisser og annet tull jeg sikkert har kjøpt på Europris for 19.90. Men når jeg åpner eskene i år, virker det som om shiten har sneket seg ned igjen? Så mye tull!!!

ÅÅÅÅåååå!!! Jeg har så kjedelig julepynt! Når jula er over nå, og pynte-salget starter, skal jeg stå først i køen, så jeg slipper å miste motet til neste år også.. Jeg ønsker meg hvite søte ting å pynte med! Sånne hyggelige ting liksom? Nissene som har lua helt nedpå nesa feks! – søtt! Vet ikke helt hva for stil jeg ønskesr meg, men jeg skal nok få tak i noe.. Forøvrig er jeg formann i Hummer- og Kanari-stil-klubben, så det skal ikke by på store utfordringer..

Juleornamentene mine fra Georg Jensen er oppe da! De er fine!!!

Tar i mot julepyntetips tvert!! 🙂

God uke til alle!!

Legg igjen en kommentar

