Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

HEI!!!
Jeg skulle så gjerne hatt litt mer blogge-tid, men det har jeg bare ikke! 🙂

Mer enn en gang har jeg åpnet bloggen for å oppdatere, men nei da.. ! Ut med puppen eller inn på stellebordet, hente i kurven eller ditt og datt.. Eller ligge litt på armen til mannen..! 🙂 Det er viktig med kjærste-tid så fort man kan!

Vi er forsåvidt ganske flinke til det også tror jeg. Vi husker i alle fall på det! Og det er viktig… Har vi lest eller hørt ett eller annet sted.

At det er noe som heter ammetåka er jeg nå godt inneforstått med. Her i gården går det både i amming og flaske-mat (takk og pris at flaska er ok! 🙂 ). Om natta som om dagen er det litt om-hverandre. Det er helt greit. Begrepet amme-tåke, tror jeg helt bestemet kommer av det fakta at største parten av de som ammer, ammer STØTT.. Helt sikkert hver 3-4 time. Hele døgnet! Jeg har hørt om hver time også! Herremin! Selvfølgelig blir man ullen i huet av det! Selv innrømmer jeg at jeg ser frem til mer enn 3 timers søvn igjen. Nærmere jul tror jeg..?
Det er ikke noe problem egentlig, men man merker det jo. Jeg er SUPER PRIVILIGERT som har den beste mannen, som gjør like mye som meg når han kan (Les: ikke er på jobb). Det er ikke noe problem å skifte på Lille gull på natta eller varme flaske om puppen ikke metter nok. Jeg er veldig takknemlig og glad for det! For noen er det sikkert en selvfølge at man deler når man kan, men jeg vet dessverre at alle ikke har hatt det sånn.

I det fjerne øyner vi også en rutine nå. Vi vet ikke helt når man skal sove og våke enda, men vi blir godt kjent og kommer dit snart. 🙂 Det er sååå deilig! I dag har jeg lagd meg en kopp te!! Jeg har hatt tid til å kooose meg med en kopp te, som jeg også rakk å lage!! 🙂 Den som er glad for det, er lett og glede har jeg forstått! Flott! JEG ER EN TE-DRIKKENDE MAMMA!! HAHAHHAAA!!! Jeg er «mamma» faktisk!! Bare det er helt spinn-villt!!

Jepp..

Nå skal jeg gjøre andre ting, og satser på snarlig oppdatering..

Jeg har et «magasin» (dvs: en reklame) å skrive litt om til dere en vakker dag, nemlig… 🙂 Noen som gjetter hvilket??

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

