Papirløst- 1

Nei,- dette er ikke ett innlegg om russerunge med bob-sveis.. 🙂

Ting jeg ikke trenger sier du!?
Akkurat i dag har jeg irritert meg litt over papir! Uttrykket «et papirløst samfunn» er så langt fra sannheten som det fader meg er mulig å komme! – Og det gjelder både privat og på jobb!
Feks: jeg får Opel Magasinet hjem i posten. Sikkert fint for de som har Opel, men nå er det rimelig lenge siden jeg byttet ut Lille Krokan med OL-bilen. Så jeg tenkte; la meg spare regnskogen for det til meg. Det er selvfølgelig ikke på høyden med å pisse i havet en gang, men jeg vil gjerne slippe å kaste det bladet. Jeg trenger det ikke – ikke send det til meg – NEI TAKK!
Så jeg har notert meg det «kundenummeret» som står bak på bladet for å sende det til Opel og bli ferdig med saken. Dette hadde jeg dog tenkt å gjøre elektronisk. TROR DU DET ER SÅ LETT DU DA? neida. Du kan selvfølgelig sende mail til opel; sånn legg inn en million opplysninger her og send til oss. En av de opplysningene er liksom når kan du tenke deg og kjøpe bil? JEG KAN IKKE TENKE MEG Å KJØPE BIL!!! Men det er stjerne-felt! Dvs: FYLL UT, eller så får du ikke sendt inn din forespørsel? Åkei???? Og du kan ikke velge —, du må velge en mnd OG ÅR!
Jeg skal ikke ha bil – jeg skal ikke ha opel, jeg skal ikke ha det bladet heller. Ikke kom å fortell meg at mine tilbakemeldinger er viktige for dere når det fader ikke er mulig å sende inn det skjemaet uten å insinuere at man skal kjøpe bil en gang. Ikke bare det. Så MÅ man huke av for at man har lest at personopplysninger KAN bli lagret for å bli brukt i markedsføring osv osv.. Bla bla bla!! – JEG VIL IKKE HA DET BLADET!
Så nå har jeg sjansa på en million e-post adresser til opel; firmapost@.. post@… opel@… drammen@… norge@… ja da.. Jeg satser på at en av de går igjennom, så får jeg saumfare bladet neste gang for mail adresse da?

Men jeg skjønner ikke; hvorfor opplyser de ikke om en E-POST adresse som fungerer, men post adresse – og brev form- det er GREIT liksom??? Det bør jo være enkelt å finne en e-post adresse til opel?? HÆ?? Hvem i posten er det som er på julebord med Opel??
Nå har jeg aldri vært Google-dronninga men..
Papirløst? -MY ASS..

Legg igjen en kommentar

