Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Mandag!

I dag viste endelig bilen 22 grader litt utpå dagen. Det er rett og slett helt på tide. Akkurat der og da tenkte jeg at vinteren var jo ikke så ille! KJØSS MEG!! Det var helt klart verdens lengste vinter uansett hvordan man snur og vender på det! VERDENS LENGSTE!!!

Men nå er det så godt som over. Det er vår og sommer som står for døren, men det er ikke lenge før det dessverre er vinter igjen. Jeg er lei for å si det men sommeren er litt for kort. Særlig for mitt vedkommende da.. Men vi skal nyyyyte det som er i vente..

Jeg skal nyte hvert sekund, og dra det ut så lenge jeg kan! Jeg skal gå mer turer rundt Drammenselva og jeg skal se flere svaner som dupper med ræva i været mens de leter etter mat lenger ned under vannflata..

VÅR!! Endelig!!! 🙂 🙂

God uke alle sammen! 🙂

Comments on: "Mandag!" (1)

  1. Frk.B. said:

    Jeg går gjerne flere turer rundt Drammenselva og ser på svaner med stjerten i været mens vi prater om alt mellom himmel og jord:). Kjenner jeg nyter hvert øyeblikk av vår. Selv i dag som det regner…

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

