Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Jeg har sett på VG en artikkel som heter « Se isbjørn Knut`s siste sekunder»  eller hva den heter!

Helsikkes så groteskt da!? Jeg har ikke lest artikkelen, (kun kopiert linken!) men setter helt klart spørsmålstegn ved dette? Er det greit å vise at dyr dør i media? Regner ikke med vi får se Elisabeth Taylor`s siste sekunder på nett-tv??
Nå blir sikkert alle Taylor-fans grinete fordi jeg sammenligner Diva og Polarbjørn, men flate heller! Det er da et liv? Og Isbjørnen Knut var forsåvidt en kjent isbjørn også! Vi kommer vel ikke til å se Apekatten Julius trekke sitt siste pust? Jeg aner ikke hvorfor de viser det, hvordan Knut dør, eller hva årsakene er men??? HALLO?? Vil noen se det??? Jeg skjønner det ikke!

HALLOIS!? JEG SYNES DET ER EKKELT…

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

