Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Noen av dere husker sikkert at jeg plutselig en dag våknet til ødelagt panser?? Hvis ikke les dette innlegget! Å hjelpes! – jeg fikk sjokk!
Så begynte jeg å aaaaaaane hva som kunne ha skjedd,  det kan du lese om HER. og da er jeg rimelig forbannet…!!?)?=())(//(%!!!

Plutselig fikk jeg verdens lengste SMS – den kan du se HER, og så ble det januar, februar og mars…
Jeg har spurt med jevne mellomrom, og tilslutt sa jeg vel bare «Fiks det!»
Jeg har full forståelse for at det er mye som kan bli vanskelig med vikariater, leiligheter, sykemeldinger og dårlig råd, men jeg mente vel at det skulle ikke gå ut over meg, så nå var det nok for meg, og jeg skrev det vel ganske pent.

Hintet og beskjeden ble mottatt og forstått av gravøren, så i går fikk jeg jammen oppgjøret for mitt nye skinnende panser.. Det er ikke dårlig! Jeg synes selvfølgelig det bare skulle mangle, og tror det er veldig bra for vedkommende at hun gjør opp for seg. Jeg er nesten sikker på at lærepengen er lært og lagret også. Jeg ønsker jo å tro det beste om de aller fleste.
Kall meg gjerne naiv eller hva som helst, men men..
Jeg er litt imponert, og synes det var fint hun  ordnet opp..

Sånn; da var den saken ute av verden! Det finnes rettferdighet for de uskyldige likevel!! 🙂

Ha en strålende vårdag alle sammen!! 🙂

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

