Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

  • kun har seg med yngre menn om dagen
  • dirigerer nyttårskonserten hvert år
  • ikke vil si hvem hun ligger med
  • har tatt abort
  • har giftet seg! – og skilt seg fort forsåvidt
  • Synes urettferdighet er ræva
  • sliter med psyken innimellom
  • har falt og slått seg i fylla
  • smugrøyker for foreldrene sine
  • glemmer ting
  • skravler mer enn jeg kan skjønne noen ganger
  • er så flink til å dele
  • er kryptisk
  • Gleder seg på mine vegne
  • jeg har kjent i 30 år!
  • har bedt meg slå opp med kjærsten sin, i fylla
  • Elsker Disney
  • elsker Haagendas is
  • er flink til å danse
  • synes bodylotion er ekkelt
  • ler så hun griner bokstavelig talt
  • jeg kan stole på
  • er brutalt ærlig
  • synes menn med hår på ryggen er til å kaste opp av
  • lurer på når livet skal begynne
  • ikke skjønner hvor vakker hun er
  • tenner på legger
  • er vanvittig kreativ og morsom
  • lytter når jeg snakker
  • er så flink til å ringe å høre hvordan jeg har det
  • sier det hun mener hvis jeg spør
  • forteller om sex-livet sitt uten å blunke
  • aldri har sagt hun elsker noen
  • er like dårlig som meg på quiz
  • ikke er redd for å gråte
  • liker sol og varme, mer enn vinter og snø
  • er strukturert
  • ikke er så strukturert
  • liker å lese
  • alltid kommer for seint
  • ikke er så opptatt om ting har et navn
  • har så pene krøller
  • liker alle typer mennesker og er veldig omgjengelig
  • jeg sjelden ser
  • elsker ketchup
  • jobber i utlandet
  • ikke liker å kjøpe dopapir
  • har sett «tre nøtter til askepott» 1 gang!
  • er god til å lage mat
  • tror på engler
  • er misfornøyd med kroppen sin
  • kan holde på en hemmelighet
  • skulle ønske hun kunne slutte å røyke
  • har slanket seg langt over 10 kilo
  • har så masse kule klær
  • er gravid
  • ikke liker å stå på ski
  • digger Beth Hart
  • er fantastisk slagferdig
  • er engasjert
  • er dårlig til å lyve
  • liker å bake
  • har masse selvtillit
  • stråler som en sol
  • vet å sette pris på de små ting i livet
  • synes jeg er god nok som jeg er…

Og jeg elsker dem alle!!!

Comments on: "Jeg har en venninne (eller to) som…" (2)

  1. Cheila said:

    Vi elsker deg også!!

  2. Frk. Brak said:

    Yezzzzzz we do!!!!!!!!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

