GRATULERE MED DAGEN!!

I SVARTE!!!

Snakker om å glemme viktig dato!??? Bloggen min var jo faktisk TO STORE ÅR PÅ LØRDAG!

GRATULERE MED DAGEN!!!!!

Nå skulle jo jeg ha gjort masse research på hvor mange innlegg og bla bla bla, men nei da. Jeg har kun det å melde at jeg har hatt ca 90 000 hits og det er 10 000 mer enn på denne tiden i fjor, hvis jeg ikke husker helt feil.

Jeg har blogget såååå sinnsykt sporadisk siden .. tja… jul at det skulle vært bøter for å ha blogg i det hele tatt. Men nå har jeg en uke på Tenerife å skylde på da. Jeg skylder IKKE på kjærste nei, det er ikke unnskyldning i det hele tatt.
Jeg tror til og med at hjernen forsåvidt fungerer som den skal, det er bare at jeg liksom ikke helt får det ut om dagen? Eller…? Flere ganger om dagen tenker jeg faktisk «BLOGGINNLEGG», så det bør være mulig å komme inn i siiiiget igjen..  😉

Planen er altså å blogge mer denne uka. Det var i alle fall det jeg våknet med på morran i dag.  Jeg skal tømme kamera (som jaggu har fått svart skjerm??) og få inn litt bilder, så skal jeg vise dere  litt Tenerife-tur.. «Pangisens-land» 🙂

Såh.. Da var det tid for jobb. Frokost er inntatt (hvilket er et pluss i seg selv), og jeg skal ut å MÅKE BILEN… MISA DON`T LIKE..

Legg igjen en kommentar

