Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Nei da, den sofaen jeg har bestilt er overhodet ikke andre veien.. JØSS!??

En ting jeg har tenkt litt på i det siste er «snakking med skjermen!»

Dette fenomenet har blitt tydeligere nå som vi er to som ser på samme tv`n stadig vekk. Kjærsten min har en tendens til å snakke  med skjermen. Eller til om du vil! 🙂 Jeg måtte le i går når det gikk opp for meg.
Av en eller annen grunn sto «Vil du bli millionær!?» på, og da dro han igang med snakking til skjermen gitt! 🙂

Engasjerende show både her og der!

Sånn svare høyest vet du?! 🙂 Litt sånn; sier jeg det høyt nok, så hører de meg nok? Jeg måtte jo informere om at siden min venninnemedstemme har vært med på det programmet, så VET jeg liksom at det er opptak. Hadde det enda vært direkte sending skulle jeg da med glede åpnet verandadøren, så er det slettes ikke usannsynlig at de hadde hørt han inn til Oslo…?!

Det er mange som driver med dette. Kjærsten har ikke store tendenser, men han lo selvfølgelig når jeg sa det om at det var opptak. «Dette blir det blogg av» svarte jeg.. 🙂

Pappa var litt samma greia. Han slo vilt rundt seg til boksekamper og staket omtrent stresslessen bortover gulvene på siste del av 5-mila. Folk fikk kjeft for ting han ikke likte osv osv.. Men prøvde du å åpen kjeften under nyhetene??!!
HYSJ!!!!!! – før volumknappen på max batteri og strenge blikk…

Du forstyrret bare ikke fatter når tv stod på, eller så satt du på side linjen og var vitne til showet. Det var jo et på tv og et foran. 🙂

Jeg kan godt le høyt for meg sjøl om jeg ser noe som er skikkelig morsomt, men jeg tror ikke jeg snakker sååå ofte til skjermen..? Om det er direkte sending eller ikke.. 🙂

Derimot; snakke til kamera? Det fikk vi litt teken på med «Jul i kikkerten!» og det er vanskeligere enn å snakke til skjermen!

God uke alle sammen!

Comments on: "Snakke med skjermen" (2)

  1. Frk. Brak said:

    Ha ha haaaaaaa. Måtte kommentere denne ;))) Fablaktig fenomen det å snakke med skjermen. For når yndlings programmet ditt er på ja da erru ENGASJERT!!! Selv rykker det både i armer, bein og skuldre når jeg ser Svanesjøen eller Gunn forby skal vi ta en cha cha cha, eller hva det nå heter.
    Men den gangen jeg virkelig skjønte at jeg måtte slutte å leve inni den boksen, (det er fali det) selv om faktisk fikk betalt for det på den tiden, det var da jeg som blod fan så en hysterisk episode av sex og singelliv, og var en av de overnevnte uten videre mer av den andre nevnte, med bare bikkja som selskap. Jeg brølte ut i latter fra 3 seter`n og holdt på å havne rett i aske parketten, av en hysterisk kommentar fra sjefs luddereret, snudde på hue og sa høyt og tydelig, ha ha hørte ru den eller Aico, den var go. Hvorpå dyret skakka på pelsknotten og sikker tenkte HÆÆÆÆÆ, jeg snakker vofsk! Og jeg kikka skinnfell faen dypt inn i øynene og tenkte, Nina, NÅ må du få deg et liv eller ringe fastlegen! Hurra for boksen med det rare i :)))

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

