Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Det er mulig å abonnere på denne bloggen. Jeg har vel hatt en 10-12 stk som har valgt denne muligheten.. Det ligger et felt for det et eller annet sted her.

Og nå.. Sjekka – og det er jaggu meg 26 stykker blitt??

JEG LURER PÅ HVEM DERE ER??? 🙂

Ikke alt man kan lese ut av en mail adresse nemlig! 🙂 Så hvis du fikk denne på mail, så gi meg et hint da vel..?? 🙂

I tilfelle;

  1. Hvem er du?
  2. Hvordan kjenner du meg? Hvis du gjør det da?
  3. Hva fikk deg til å abonnere? – og abonnerer du på mange forskjellige blogger?
  4. Leser du innleggene pr. mail eller går du inn på bloggen?
  5. Blogger jeg for lite/ for mye?
  6. Beste innlegg?
  7. Hva bør jeg skrive mer/ mindre om?

Jeg er SKIKKELIG spent på om NOEN i det hele tatt gidder å svare. Kommenter dette innlegget, eller send meg en mail?

Veroincasamuelsen365@hotmail.com

HADET!

Comments on: "Fikk du denne på e-mail??" (7)

  1. 1. Hvem er du?
    Ex Lierjente, mest drammenser!

    2. Hvordan kjenner du meg? Hvis du gjør det da?
    Kjenner og kjenner…Du er jo søsen til Maria! 🙂

    3. Hva fikk deg til å abonnere? – og abonnerer du på mange forskjellige blogger?
    Abonnerer BARE på denne,faktisk – selv om jeg leser en drøss med blogger daglig.

    4. Leser du innleggene pr. mail eller går du inn på bloggen?
    Det varierer – har jeg god tid, går jeg inn hit – hvis ikke, leser jeg den i farta på mailen.

    5. Blogger jeg for lite/ for mye?
    Ett innlegg pr dag bør være et minimum fra deg! Hehe – du skriver så morsomt og bra!

    6. Beste innlegg?
    Gaad – det er så mange…ALLE!

    7. Hva bør jeg skrive mer/ mindre om?
    Syns det var veldig kos med reportasjene langs elva osv. Altså mer bildeblogging! (IKKE outfit’s og sånt,da..)

    Ha en fin kveld, Veronica! 🙂

    • veronica365 said:

      TAKK Lillann!!! Bildebloggings ja! – altså det kom bare krysser min vei?? Jepp! Notert!! (Lader telefonen!!) Ha en nydelig kveld du og! 🙂

  2. Jeg vil ikke ha den på mail jeg. Mye mer spennende og bare gå inn og sjekke om det er noe nytt:-)) Bloggen ligger på adresselista mi. så lett og finne fram til.
    Kjenner deg gjennom kusina di Karianne, også har vi vel vært på noen fester sammen i Lier.
    Digger at du skriver både seriøst og useriøst, en god blanding. Fått mang en latter, men også opplevd at tårene har trillet. Fortsett slik du gjør nå Veronica, har lest alle innleggene, og det som sitter sterkest i minnet er vel våren og sommeren du var igjennom.

    Stor nyttårsklem

    • veronica365 said:

      Åååå! Tusen takk, Gro!!
      Som jeg har sagt før; du er en av de skikkelig trofaste leser`ne! 🙂 Nyttårsklem tilbake!

  3. Linda Mariann said:

    LINDA , 35 år, fra Røyken, abonnere selvsagt på bloggen din! Og kun på din, ingen andre blogger blir lest fast her, nei! 🙂

    Og jeg liker best å lese den på blogg-siden din, for da får jeg opp alle fargene og bildene og sånn. 🙂 ( blir litt mer kjedelig å lese den på mailen min)

    Du blogger akkurat passe, dvs når du har lyst, og passe nok til at jeg får lest dem alle. 🙂

    Jeg leser alt, men synes det er mest moro med tanker og betraktninger om hverdags-opplevelser og hendelser, sånn som man kan le av, og undre seg litt over selv også.

    Kjenner deg fra den gang vi var unge og sexy på videregående ( intern) , og enda mer unge og spreke på trim. Ha ha ha!! :-))

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

