Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

 

Endelig var søndagslunsjene i gang igjen! Etter en litt slapp gjennomføring på slutten av 2010, klemte vi i gang igjen i dag. 5 stk oppmøtt og god stemning..
Etter min lille spontan-tur ut i går, var formen faktisk overraskende bra, og jeg gleeedet meg til lunsj med gjengen.

Frk. Brak stilte som sjåfør, og var utrolig nok 17 minutter for seint ute da et DROG av en tv skulle kjøres til venninne i Lier. Jeg stod helt stille i gangen når melkesyra nesten spruta ut av arma på dama, når droget skulle ut i kjøretøyet! Jeg innrømmer det glatt; «gis bort mot avhenting!» er noe jeg legger meg på minnet etter å ha sett venninne i nabo-blokka skifte fra normal ansiktsfarge  til «jeg kan vikariere som juleduk» på 14 sekunder..

På Z var fader meg kjøkkenet stengt!! Helsikkes. Der kommer man helt hooool og kroppen skriker etter sølemat, – så har de jaggu meg STENGT KJØKKENET!!?? Altså!!?? Det finnes da grenser for nytteverdi man kan tillegge kaffe latte!!?

Men tre av (de mest sultne) inntok Pigen og innhalerte maten der. Det var helt suverent, og man kan helt klart kjøre i seg maten der også! Jeg skjønner egentlig ikke at Partyresor AB ikke er sponset av et utested på søndager?? Serriøst?

På Pigen fikk vi både vindusbord, latte med både krem og strø i 2 – TO- varianter! Vi fikk brus med sukker, og vann uten, Frk. Tina hadde full serveringskontroll – og alt var helt etter boka! Og det viktigste for meg; IHJELstekte poteter. Jeg orker ikke vassen pommes! Så helst svart, TAKK! SØGGI pottiser? NIKS- blikk`e det for meg. Jeg har til og med sendt maten ut igjen om de ikke er skikkelig stekt. Men Pigen bestod HELT klart prøven!

Club`en var faktisk nesten bedre enn Z – og det pga PERFEKT stekt egg!! Jeg er bare litt usikker på om brødet er favoritten. Men; jeg spiste opp rubb og rake.. (Raker kan da umulig være noe særlig å kjøre i seg??)

Såå.. Nå er det snart mat igjen! – Mannen er i gang på kjøkkenet, og jeg skal sulle med litt musikk og trimplanlegging… 🙂

Club Sandwich på Pigen!

Slenger ved bildet av maten!
God søndag! – Skrives!! 🙂

 

Comments on: "IHJELstekte poteter på Pigen!!!" (1)

  1. drittsnakk said:

    Pigen er selve hengestedet på sommeren!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

