«Ut med jula??»

«Nå er jula kasta ut!!!»

Står det på halvparten av alle facebook statuser om dagen..

….???

Hakke sett noe julepynt i hagene til folk jeg?? Jeg skjønner jo at det liksom er mynta på sjælve juletreet det utsagnet der.. Men hører man etter så er det jo litt sprøtt å si det?? «I dag har jeg kasta ut jula!!» ??? HÆ!!!??

Jeg for min del velger å ta ned pynten, brette sammen treet (ja, plast – for siste år har jeg fått vite), og bære det ned i kjelleren..

Og hva med alle de som har «all» julepynten ute.. «Kaster de den da inn»???

Var bare det jeg skulle si..

Legg igjen en kommentar

