Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Jeg innrømmer det; jeg hadde rett og slett premierenerver i går!! Det har roet seg litt i dag, for nå er JUL I KIKKERTEN endelig i gang!

Vi lærer stadig noe, og nå går klipp-og-lim mye lettere enn når vi lagde teaser to.. Det er rett og slett MORO! Det er selvfølgelig enda mer moro («moroere» om du vil) når vi får tilbakemeldinger på at folk synes vi er gærne.. eller bitte litte grann flinke!!

Dette hadde naturlig nok ikke vært mulig uten all hjelp! Se gjerne på rulleteksten! – der kommer navnene opp! Det er godt mulig den blir redigert underveis.. I episode to er den faktisk allerede det..!

Jeg håper dere koser dere, og jeg håpe dere deltar når det er konkurranse, eller bare kommenterer galskapen. Vi tror kanskje at det er mange der ute som har lyst til å gjøre noe sånt som dette, og vi bare GJØR DET! Du snakker om å dra i gang prosjekter!

I morgen er det musikkvideo og andre episode.. hehe.. Moro!! I dag har jeg filmet episode 5 som er med gjest i studio, og masse gode tips. Det er bare å glede seg! Så folkens – til alle dere tilhengere av Jul I Kikkerten der ute: TAKK! – dere gjør juletiden fryktelig festlig for oss!!

Puh! Nå kjøre til søstra si…

Comments on: "Premierenerver!!!" (3)

  1. Helt herlig!!.-) Jeg er hekta!

  2. Evju said:

    Står opp ca 20 min før enn jeg pleier(dvs ca 05:15)for å se dagens episode…tar en kopp kaffe og koser meg da veit du…digger dere !!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

