Jul i Kikkerten på fotoshoot med TERJE PRESTÅRHUS!!!

Sjekk julesteming da!! 🙂

I går fikk vi tatt bildene som skal brukes i Jul i Kikkerten!! Det ble masse bra!

Terje Prestårhus har igjen stilt sin kunnskap og sine evner tilgjengelige for oss! Særlig meg da, siden jeg har vært så heldig å få vært med på fotoshoot tidligere! Denne gangen brukte vi andre etasje på Z som lokasjon, og på et lånt lerret fra Rune Folkedal har vi knipset oss igjennom flere bilde serier!

Det er jo sååå moro!! 🙂

Jul i Kikkerten øker stadig i antall og i helgen skal vi filme masse! Jeg ble jo så klart ekstra glad da jeg så at snøen dalte ned. Jeg liker det! Har jo ikke sett snø på mange månder! Trodde aldri jeg skulle si det, men det gjør jeg gitt.. 🙂

Vi holdt på en snau time og fikk mange gode resultater! Vi har lekt «text modell» og strukket hals! 🙂 Husk folkens, dersom du trenger å ta bilder av familie, venner, dyr eller omgivelser! Snakk med Terje! Du finner han på facebook, og hva er vel bedre enn å gi bort flotte bilder til jul??

Sjekk noen av disse tøffe bildene! Og så melder du deg inn i Jul i Kikkerten på fjesboka om du ikke allerede er med! Dvs; Send forespørsel!!

Vi gleder oss!!

Stor førjulehilsen fra årets juleprogramledere!!

Legg igjen en kommentar

