Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Syk.

Åååååå…. Jeg er så irritabel og sjuk i formen! Alt verker og dagen har liksom gått med til å streve seg gjennom jobben, for så å stupe hjem i stolen, og bare glooo.. Sove og gloooo! Det er såååå kjedelig at man får fnatt. Og så er man jo liksom ikke døden nær heller da, bare hangler liksom. Kan ikke trene, feber i kroppen og verk i ledd. Det i seg selv er ikke så fantastisk unikt. Det er bøtter og spann av

febermåler har jeg ikke - trenger ikke heller - for har feber - punktum. Sur..

folk som er sjuke om dagen. Jeg var bare så forbasket sikker på at jeg skulle slippe unna igjen! NEEEEEEEEEEEEEI DAAAAAAAA!!

Jeg har vært innom dvd-utleie i 2.etg og knabba 3 Wallander filmer, og tent en bøtte med lys, samtidig som jeg prøver å tenne på ovnen innvendig.

Jeg orker ikke klage mer en gang.

Egentlig er det sånn at jeg MÅ bare se å få postet ett innlegg etter det forrige – det kan jo ikke ligge øverst på bloggen i all evighet. Herremin for en overskrift, og for et tema.. Det som er ille er at det har vist ikke stoppet med trusa. Det har eskalert. Jeg har fått vite det av andre etasje. – Det kom på innboksen min på fjes, med overskriften; OK, VI ER FUCKED!!  Det er jammen kommet herrekorsett også nå.. Eller det vil si; det er kommet tilbake.. Se HER! Det har vist dessverre ekstistert i 200 år.. Hurra.. Jenter; herfra må du bare regne med å bli lurt.. Herfra og til eeeevigheten..

God bedring til meg..!

Comments on: "Syk." (4)

  1. Æsj og atter æsj for din del da…skikkelig surt å værra sjuk…
    Du får prøve så godt du kan å slappe av og la kroppen jobbe med elendigheta og ta den tiden det trenger…blir ikke noe fortere frisk av å stresse videre….

    God bedring !

  2. Gooood bedring, Veronica!
    ….. men vi vil ikke bli lurt…. herfra og til evigheten 😦

    • veronica365 said:

      Nei, vi vil jo ikke det!! 🙂 Men det ser jammen forskjellig ut nå !:)

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

