Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Herremin, nå tar det helt AAAAAVVV!!!!!

I går (før «brannen» i naboblokka) prøvde Andre og Tredje etasje å forklare meg noe truse-mannfolk greier jeg ikke fikk helt tak i.. NÅ derimot; har jeg tak i det..

Artikkelen de snakket om kan du se HER.

Saken der denne; undertøy for menn! – Marks & Spencer har nå lansert dette nye, fantastiske undertøyet for menn, kalt Bodymax! – Bare navnet i seg sjøl sier jo sitt! Høres ut som .. ja aner ikke.. En treningsdrink eller noe. Umiddelbart slo det meg ikke som undertøy for herrer, men ok! Det er altså to varianter; den ene skal løfte rumpa med 20 prosent, altså en «rumpeløfter», den andre er en «frontal forbedring» som skal øke størrelsen på utstyret med inntil 38 prosent!

Det første bilde er da altså kameraten i vanlig boxer antar jeg, så ar du frontal forbedringen så rumpeløfteren.. Hmmm.. Altså – den i midten?? Eeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!?????????? Mulig jeg er helt ute å kjøre nå, men jeg ler meg nesten i HJEL!!! For det første VISTE JEG SERIØST ikke at jenter går å ser på det? Sånn utenpå buksa eller?  Er det sånn at man gjør det? Har jeg glemt noe? Serriøst?? Man kan da vel ikke SE det på utsiden? Har man liksom kommet til det stadiet at en mann står foran deg i trusa er det vel ikke så lenge til den trusa er av kanskje, og da kan det jo være innmari kort fra glede til sorg? Hvis 38% liksom blir borte på to sek? Du trodde han nesten hadde benner`n og var såååå klar for litt hygge, så dukker det opp en bleik meitemark med skrukker i steden??

 
Det jeg tenker da, hvis jeg for eksempel skal sammenligne med push-up bh`er. Bruker man ikke det for å se bedre ut MED klær på? Uten tøy er det liksom slik det er, så derfor trodde jeg kanskje at dette var det samme? Må jeg begynne å se i skrævet på folk eller?? HÆHÆHÆ!!! Rumpe – ja –  jeg ser alltid på den hvis jeg kan – men … Å JØSS!! KJENNER SERRIØST AT DET KNYTER SEG NÅ ALTSÅ! Men som det står i artikkelen; det tar altså AV med undertøy, type form-sydd, for menn, så da er det vel sånn da..

På bildet i midten ser det jo ut som mannen er snart klar til dyst, og jeg vet ikke om jeg hadde følt meg helt vel med å gå tur med en som ser klar ut hele tiden, om du skjønner hva jeg mener? – Nå sjekker jeg liksom ikke det området da. Uansett hva man tror om størrelsen på jr., så kan man så vist bli overraska nok. Alle jeg kjenner har gått på en og annen smell der! – Den ene eller den andre veien! – Ja, størrelse betyr noe! Hvis du har  hørt noe annet, er det jug fra ende til annen.

Den tøffeste kommentaren på det området, kom fra ei jeg kjenner til en som vist nok ikke var noe særlig å skryte av sånn størrelse messig sett.. «Nei, det der? – sorry, det gidder jeg ikke..!!» Jeg er klar over at alle menn får frysekuler og ståpels av at det GÅR ANN å være såååå usympatisk.. Jeg ler, og synes hun var ganske tøff! 🙂 Ærligheten lenge leve, brutalt eller ikke!

Uff da.. 🙂 – ønsker alle en god lørdag, med skrekkblandet fryd for å blir rundlurt av undertøy!!

Comments on: "«Sjekk han har stor tiss da!!!»" (4)

  1. kathinka74 said:

    Jeg ler meg i hjel, og tenker at dette muligens er litt «pay-back» for guttenes del…Nå har de vel endelig sjansen til å ta igjen for push-up bh,løshår og ett tonn med sminke…
    Moralen er ; what you see, is not always what you get 🙂
    Kan man skylde på øl-brillene, om 38% blir «borte» med undertøyet????

  2. Yvonne Bell said:

    Hahaha!! Er’e muuulig..??? Takk for at jeg fikk trimmet lattermusklene i dag! Herlig innlegg!!! Klem :-))

  3. HAhahahahahaha…. Leste om det i går, helt på tryne. push-up for menn. Snart er det ikke bare damer som kan juge på seg utseende:p

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

