Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Bra dager om dagen altså!! 🙂 🙂

Full fres, og jeg flesker til med den ene avtalen etter den andre. I dag har jeg jobba til lunsj! – Heldige meg som faktisk hadde halv dag fri! Dro og klipte meg hos vakre Mia min, og jeg er såå fornøyd! 🙂 Takk skal du ha snuppa! Så kaffelerte jeg lenge og vel med Djulia, før Øvis tok over og ble med på shopping runde du! 1830 var jeg endelig hjemme. Da oppdaget jeg at grunnen til svimmel var null for. Men jeg handler jaggu godt på tom mage og jeg. Klarte helt klart å svi av noen kroner gitt.. Men det er greit. Jeg og Øvis fant ut at sist gang vi var på shopping var november -08 så det kan ikke være så gærnt.

Detta er liksom ikke noen rosa-blogg med «hva skal jeg ha på meg» eller «hvor får man kjøpt blå maskara» i alle fall..

Så har jeg brukt godt over en time i telefonen! – Veldig trivlig! – og takk til Djulia som ga meg et spark i ræva! hehe.. Jada.. 🙂 Nå er det 1 minutt til Hjerte til hjerte, og det var vel målet i dag.. Holde seg våken til det! Jeg er klar med livretten min – Popcorn! Eller sprett-kønn som vi sier på landet..

HÆHÆ!!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

