Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

HerreminGunn!! Det er allerede onsdag! Faktisk natt til torsdag! JØSS, som tiden flyr fra meg nå!? Når blogga jeg sist?

🙂

På lørdag våknet jeg til dette:

1x1x1 mtr ved x2!!

JIPPI!!! Da kan det faktisk bare bli kaldt!! 🙂 Jaffal siden jeg i dag fikk kjøpt den fantastiske oppfinnelsen opptenningsbrikketter! De er forresten blitt pakka inn som små pakker nå! Det er jo i og for seg greit nok for meg, men HVORFOR?? Skjønte jeg ikke. Men jeg har jo ikke åpnet pakka enda heller så jeg skal kanskje ikke drodle så lenge over det?

Med denne veden kom da også hjelpen til å få det inn på verandaen. Takk og lov at jeg bor i 1 etg og ikke 6!! 🙂 Akkurat når det er sånne prosjekter på gang er jeg sjeleglad for det. Dog skal det vel sies at i 6. etg. trenger man ikke så mye ved? Dessuten ville det da vært innstallert heis, da alle bygninger over 4 etasjer har det. Jeg har hverken heis eller leilighet i skyene, men jeg har en god nabo!!

Frk. Brak!!!!

Denne dama surfa bare rett inn på veden med en god posjon innsatsvilje og masse klær. Utrustet med hansker og fleece heiv vi oss over prosjektet; kast ved inn på verandaen for så å stable! Snakker om effektive jenter! På en time, innkludert skravling med to-tre av blokkas andre beboere, – VIPS – ved ferdig lasta! HURRAAAAAAAAAAA! Snakker om at jeg er glad for venninner som kan stille! Juhuuu!! Nå skal det også nevnes at hun faktisk fiksa så den hengeren med ved faktisk parkerte utenfor verandaen min! Det er KAMERAT det tenker jeg. Det er så flott – og jeg er sååå glad for hjelpen! TUSEN TAKK VENNEN!!! Dessuten – nå har den veden allerede varma èn gang, så kan jeg fyre for resten. SUVERENT!! – Jeg fyra så hardt den ettermiddagen at jeg nærmest slepte meg opp trappa til tredje etasje på kvelden. Der var det nemlig bacalao servering i stor stil, med overraskelsesbursdag for Fred-på-jord!
Jeg forlot dette i første etasje;

FYR I OVNEN!!

Dette passer seg for ei jente fra landet! Vi ramla en liten times tid ute for å gjøre torvet uttrygt, og så vidt jeg kan si: Veldig hyggelig kveld igjen. Noen tok bussen, andre taxi. JEG kan i alle fall ikke klage!

På søndag svingte en hel haug av oss innom Grua og spise søndagsmaten vår der, før jeg og tredje etasje sydde sammen en tre-fire manus til Jul i Kikkerten prosjektet. Det kommer faktisk til å bli veldig bra! 🙂 Jeg gleder meg til vi kan klippe og lime masse! Hehe.. Kreativiteten strømmer på – og det kommer hver uke nye ting vi kan bruke! – Rundtomnissen og jule-mus er de siste innspill som flettes inn i kalenderen nå.

I går var jeg på kino og så NOKAS. Fantastisk bra film!! Jeg er imponert, og må si at den filmen (dokumentar??) kan jeg trygt anbefale videre. For meg satt det i alle fall det ranet i et helt nytt lys. Du snakker om gærninger?? Og har noen sett de 51 millioner kronene som fremdeles ikke har kommet til rette??  🙂 De er i alle fall ikke HER! Det kan jeg skrive under på!

I dag har jeg blant annet vært å hilst på verdens skjønneste lille vesen. Bestevenninna mi fra lenge siden har fått barn, og nå er skjønne skjønne skjønne lille jenta blitt drøye to mnd. ÅÅÅÅÅåå… sukk hjerte, men brist ikke. Jeg er forelska!!! ❤ HERREJESUS SÅ NYDELIG!! Det kan jo nesten ikke finnes noe som er bedre for en stressa sjel en å kunne gå 78 runder på gulvet med et sånt fornøyd lite vesen på armen.. SMELT!!!! ❤ Det er ei vakker, vakker, vakker jente dere har fått, Mar!!

Så nå skal vi prøve å sove da. Klokken har akkurat bikket kvarteret siden spøkelses tid, og hodet mitt går helt i ring. I natt sov jeg fattige 4 timer, og jeg håper det blir litt mer i natt! – Men jeg smiler da! Dagene er bra, og jeg kjenner at det vonde fra i sommer slipper sakte men sikkert. Rundene kommer fremdeles – for all del – men de varer ikke så lenge av gangen lengre tror jeg! Bare jeg kommer over det første året så er det i alle fall unnagjort! Og høytider og ting som kommer nå; vi tar det som det blir. 🙂

Jeg bare VET at 2010 skal ende bedre enn det begynte..!

Dessuten; jeg er jo meg sjøl lik da… Snakker om å svime 🙂 .. Må denne følelsen vare lenge!! 🙂 God natt folkens!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

