Bilder og små drodlerier som aldri ble noe av…

En liten kikk på Iphone, og det dukker opp ting og bilder jeg en gang hadde en plan om å blogge om, men som aldri ble noe av.. La oss ta ett skikkelig røsk!

Trekke pusten og … HEEEERE WE GOOOO!!! ( som Mario – nintendo-figuren ville sagt det!)

SYYYY!!!

Her for en stund siden fikk PR gjengen invitasjon til en maritim dag. Stikkordet var Maritimt. Man skulle møte opp, maritimt kledd, på brygga og bli med. Deilig! Da det ikke var mulig å oppdrive de gode gamle badedraktene, måtte man rett og slett sy sjøl. 🙂 Med hjertet litt i halsen for hvordan dette skulle gå, tråkla vi i vei.. Sjekk resultatet!

Fiiine altså!

Mulig stripene rett og slett gikk litt i hverandre etter diverse bading, men vi skal ha for at Andre etasje vant kostymeprisen og fikk stille seg ut i bunny kostyme litt senere. Badedyr, slepebåt og alt ble helt klart i varetatt.. En rett og slett minneverdig kveld!!

Standsmessig kjøring!

Jeg avtalte med venninne-nå-med-stemme-OG-samboer at vi skulle ta en sole seg dag! Hun kom rett og slett i denne doningen. Snakker om at vi rett og slett måtte cruuuuise igjennom byen med solbriller på! – Ja, kun for å vise oss! Kledde oss ikke reint lite! Her på Mc`ern på åssiden. Kanskje ikke dit man skulle dratt, men det førte til igjennom-byen-kjøring, og det var  hensikten!

Mellomrom mellom tenna??? Jeg???

På et vist 35 års lag forleden, var Victoira frekk nok til å spørre om tannpirker. Nå ligner ikke jeg og Kurt Nilsen spesielt på hverandre tanngard-messig sett, men vertens kjære, den tidligere omtalte Fred-på-jord var generøs nok til å gå ut i vedhaugen og spikke denne til meg! 🙂 Sånt skulle det også bli blogg av en gang i verden!

Vær-fenomen!?

Nå skal jeg ikke påberope meg Gudsunder, men jeg synes denne biten av regnbuen og sola som skinte i mellom på ett eller annet merkelig vis, var skikkelig verdt å prøve å få et kult shot av. Akkurat KULT-shot var kanskje ikke resultatet, men både jeg og søster`n måpte da vi så det. – og kjørte muligens litt seint over holmenbrua den dagen, men hver vår mobil klint inntil ruta..

Gamle "Den franske"

Med Brak og Hulder var jeg (Bulder) på den gamle «den franske» for å spise. Nå husker jeg ikke en gang hva det het der?? Vi hadde bestilt bord for å være på den sikre siden, men det hadde strengt tatt ikke vært nødvendig, da vi hadde kokken og to servitører HELT for oss sjøl hele tiden. Maten var god nok, kaffen enda bedre og desserten; wonderful! Kan prøves!! – kanskje ikke noe særlig reklame at jeg ikke husker hva det het der???

Vernesko for damer

Vi er pålagt å bruke vernesko på diverse områder på jobb. Lager og andre livsfarlige steder man ferdes fra tid til annen. Det er helt greit for meg. Og her for en tid tilbake siden hadde jeg slitt ut mitt andre par, og var klar for par nr. 3. Da fikk jeg disse! De er lette, kule og ja.. damete! Stilig! – ta kontakt hvis du vil bestille – jeg kan helt sikkert fikse!

"Bit for bit"

Mer mat; Djulia har i 2 år skrytt av Bit for bit-maten, så jeg prøvde da. Det skulle det også bli blogg av! Det ble det ikke, men jeg tok bilde av menyen inne der da. Stilig nok! De har så mye greier på den at det nesten er vanskelig å velge. Det som er kult er at du får maten i sånn kina-boks du ser på tv. Det som ikke var så kult var at all risen lå på bånn i den boksen. Jeg er ris-o-man, og synes ikke den skal ligge i bånn. Mer på toppen, men det kan man sikkert be om ved en annen anledning. Men det skal sies; godt var`e!!

20 røde roser!

Disse 20 rosene fikk jeg av min (daværende) samboer på selvfølgelig 20 års dagen min. Jeg var jo sååå imponert og glad at jeg lagde en oppsats av dem. Altså; det er vel greit å si at det var godt jeg skaffet meg ett annet yrke en blomsterdekoratør. Jeg kasta dem i forrige uke.. 14 år gamle.. Men takk skarru ha! Fine var`em!! 🙂

Genser-snorer!

De som er inni gensere og topper ved skuldrene ett sted vet du?? Som man liksom skal henge dem oppi !? Det SKJER ikke! Jeg klipper og klipper!! Burde kanskje samle på dem og lage noe kult? Søppelkasse-fyll eller noe annet jeg kan kaste? Det er INGEN jeg kjenner som bruker dem- DROPP DET DA! – fjern det! Forrøvrig; Nike tøyet også? Det er fantastisk å trene i, men har 18 meter med lapper inni.. Kun irriterende.. Slutt med det. Synes de skulle snu helt og lage verdens minste lapper, evt TRYKKE infoen inni plagget.. Bak på låret feks.. INNI!!!

Sjokolademelk!

Det er vel nesten umulig å lese hva det står her, men det er noe med mindre-mellom-tom også videre. En på jobben som viste meg det og jeg tok bilde da.. Lappen kasta jeg, og så blei det ikke noe av den bloggen heller..

Gamle hender

Dette er hendene til min mormor.. Jeg synes de er pene. De har jobbet og fungert i 90 år. (snart 91!) Og der var så søtt å se der hun foldet dem, mens hun kikket ut av vinduet. Snik fotografering på sitt høyeste. Men jeg er rimelig sikker på at hun ikke er på facebook.. Eller på nett i det hele tatt faktisk.. JEG liker det bildet uansett..

Ja – så ble dette blogget likevel da!?

Legg igjen en kommentar

