Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Jeg driver fremdeles og sliter litt med å laste opp videoer jeg tar sjøl.. Men nå kan det se ut som det går?? Jeg venter i åndeløs spenning på resultatet.. (herremin, så lang tid det tar da!!!)

Nå må jeg bare lære meg et videoredigeringsprogram – og musikk miksing.. Det siste der burde jeg vist kunne, men kan det ikke likevel!!! HJÆLP!!!

Herremin, dere er så snille som prøver!!! – og jeg er sååå håpløs på å få det til! Skal snart prøve å laste ned windows movie maker. Ratt er snart pc`n full.. 🙂

God onsdag alle sammen. Prosjekt – gunda fortsetter  prøving og øving – og en god del feiling..

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

