Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Til lykke!

Jeg har fått igjen Andre etasje!! – i 48 timer, så dro hun igjen! MEN; Tredje etasje er hjemme også! 🙂 JUHUUU!!! Hun blir! Fint! Hentet henne med ørebetennelse (stakkars) på jernbanen i går, og var grei og hentet baby`n hennes (Maja) også, så er familien gjennforent.  Hyggelig når det kommer morgenbesøk igjen!

Lørdag og for en dag!? Fri FRI FRIIIIIIIIII!!!

Jeg skal overhode ikke blogge en hel masse, men nå har jeg gitt lyd fra meg. Det har ikke blitt de helt store innlegga den siste uken? Har fått et par tips, og har noen ideèr i hodet, men de kommer liksom ikke helt ut.

Jeg lurer på om en ny fase er i emming?? (Skrives det sånn?)

I dag skal jeg i Kirken og se to lykkelige mennesker smies i hymnens lenker! – Det er såå POSITIVT!!! – GRATULERER DERE TO; Gleder meg masse til å se brude dukke opp bak dørene, og til å se ansiktet på mannen som får lov å bli hennes for alltid når hun kommer gående..!

– Må livet gi dere alt dere ønsker og trenger for å være harmoniske i evig tid! STOR KLEM!

Fra i dag er det dere to til evig tid..!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

