Hundre ting som gjøre meg glad (herremin for en oppgave)

  1. Dårlig humor – feks; «Benløse fugler og stenfrie druer» kommentarer
  2. Artige sitater fra film man gjerne finner på selv, feks: «duuu snaaaakeeer sssssååå foooooort»
  3. Overraskelser – feks en telefon
  4. Energifulle dager
  5. Sjokkolade
  6. Nye joggesko
  7. Fine høst dager
  8. Tur i skogen
  9. Gode turer med venner – på beina
  10. Ferieturer med god råd
  11. Penger på konto til å ikke måtte snu på krona om jeg vil kjøpe meg en sykkel
  12. Fot tur i fjellet
  13. Å oppdage at klokka er 1534 og det er onsdag – og føle at klokka akkurat var 8
  14. Glade kunder på treninga
  15. At to orkideer fremdeles ikke er døde
  16. Ringenes Herre
  17. Besøk fra naboene
  18. Spørsmålet «Hvordan har dagen din vært?»
  19. Flosshatt i gave
  20. Uhøytidlighet
  21. Gode samtaler – de alvorlige med mening
  22. Gode samtaler – de helt uten mening, gjerne litt kompliserte
  23. En god sangtekst
  24. Pink Floyd
  25. Impulsive events
  26. PR
  27. En bil som går og starter
  28. Hjemmelagde bilder på veggen min
  29. Nyvaska bil ( og solskinn en uke)
  30. Familien min – glad og fornøyd
  31. Ærlighet
  32. Ryddighet i ting (har for lite av det)
  33. Middagsinvitasjon
  34. God lukt
  35. Å se 55 minutter på mølla og vite at farten har vært oppe hele tiden
  36. Andres gleder
  37. Soldager
  38. U2
  39. Oppnådde mål
  40. Dagboka mi
  41. Bloggen min
  42. En god vinterdag – 5 minus max
  43. En god foppalkamp med gode venner med godt resultat!
  44. De som sier TAKK
  45. Skitur
  46. Besøk!
  47. Vitser
  48. Erfaringer – gode og mindre gode
  49. Å oppdage nye ting å gjøre
  50. Tantebarn
  51. Tangerudbakken
  52. Et smil
  53. Spørsmålet; kan jeg snakke med deg om noe?
  54. «Deg stoler jeg på»
  55. Trond Viggo Torgersen
  56. Kommentarer på bloggen
  57. «purre-mail!»HAHAHAAA
  58. Drittpreik bingo
  59. minus 3 kilo (sånn er det bare)
  60. Nytt sengetøy
  61. Jubileumsfester for ungdomsskolen
  62. Gode reklamer
  63. Julegaver
  64. Bursdagsfeiringer
  65. Skryt
  66. Walters Mandler (men blir også kvalm)
  67. Overkommelige utfordringer på jobb
  68. Jobben min
  69. Sang-diktig
  70. Taler
  71. Nike og Puma
  72. Overraskende klemmer
  73. Fele-knusing
  74. Daffedress
  75. «Overklassen»
  76. Bunaden min
  77. En god helse
  78. En god bok
  79. Hyggelig sms
  80. Bilder på mobilen fra andres ferieturer
  81. Knappen til bilen min
  82. Nye sko
  83. Tom oppvaskmaskin
  84. Latter
  85. En kveld med søstra mi når humoren er på helt bånn 🙂 🙂
  86. Drittslenging fra de som «kan det!»
  87. Kinobesøk
  88. Ferie
  89. Å gi bort gaver
  90. Å ha kontroll
  91. Paracett 600 når man trenger det
  92. Å komme på do når man MÅ
  93. Å legge seg kl 08 dager etter
  94. Ipod
  95. Å føle seg på høyden
  96. Nytt bad (gleder meg enda.. kommer til å bli super glad)
  97. Natur
  98. Barnlige meninger (fra barn)
  99. En god nattssøvn
  100. Intuisjon
  101. Å komme i mål med lista.. JØSS!!! Asap var det og!!
2 comments

  1. Fantastisk kjapt, men for enkelt. Neste blogg må være de 100 mest irriterende tingene du kan tenke deg – i prioritert rekkefølge !

Legg igjen en kommentar

