Jævla dårlig på sliten-fredda!!

Fredda i stua.. Jeg er sååå dårlig på hjemme-alene-kvelder!! Lurer på hva jeg gjorde før alle vennene mine flytta inn på samme adresse? Eller jo; da jobba jeg ute da. Og møtte dem der! Sånn var det ja.

Åkei, nå har hele uka gått avgårde i ei faderlig fart! Jeg har ikke vært super sosial, og prøver å snike meg unna der jeg kan for å ikke være «frekk i trynet» men ja.. Når uka var over i dag var jeg super sliten. Og så baaare frem til å sooove på sofa`n.. Så går det to timer så .. Å HERREMIN! *TROMME TROMME!*

I morgen er det bartending igjen, og det skal bli spennende å se om gamle kunster sitter. Skal jammen dra på meg en parykk eller noe så jeg liksom ikke er «meg» tenker jeg. Søndag er det rett ut i sola med Djulia. Dersom ikke Krille stiller med båt! (Krille; leser`u!!!??)

Helgene er mer eller mindre planlagt frem til utti september, og jeg gleder meg til å se igjen Miranda og Fred-på-jord, og alle de andre fra PR, og andre kretser. 🙂 Jeg skal bare jobbe meg forderva innimellom. Jeg har også inngått avtale med meg selv at fra mandag er det trimmings igjen! Jeg må få på meg de joggeskoa som har ligget i bilen og blitt stive i læret  hele uka. Sjokkolade mouse til dessert, gjør dem ikke akkurat myyykere heller kjenner jeg.

Charterfeber på tv? Herremin, hvor tragisk kan det bli? Har fått tips fra Djulia med is og nutella-date, om at det er Mord og mysterier på tv2 etterhvert. DET ER DET jeg har å se liksom? Er ferdig med mitt Pink Floyd maraton, og kunne jo selvfølgelig sett det en gang til, men det blir nesten som å lese Isfolket to ganger på ei uke. Litt mye.

I dag har jeg lurt på hvorfor sko gir ulik lyd? Når (fortrinnsvis) jenter går i heler på et vist underlag sier det klikk-klakk-klikk-klakk.. Hvorfor ikke klikk-klikk-klikk-klikk? Eller bare klakk?? Skoene er jo like under, og jeg tror jeg går forholdsvis jevnt med tygden? Er det sånn at jeg er litt skjeiv? Eller sitter øra i forskjellig høyde? Mine gjør forsåvidt det, men det er jo ikke akkurat som jeg har det ene øret i knehøyde? Jeg og ALLE andre med heler har det sånn eller? Ufattelig teit tanke, men jeg fikk den inne på Clas Ohlson tidligere i dag.

Ellers har jeg fått ett lite tips (befaling) om at det er på tide og oppdatere siden om meg sjøl. Kort presentasjon eller hva den heter. Har vist skrevet den for over ett år siden, og det står jeg er 33.. Greit. Jeg skal gjøre det. Vet ikke når. Kan hende i dag om jeg kjeder meg nok her.

Snakker om å være dårlig på å ikke foreta seg noe??

Åååååååå.. i dag irriterer jeg meg.. Og vissvass fra unge lovende igjen? JEPP!! Skulle nok hatt ett brettspill eller noen som dro meg ut på gåtur.. Ikke bingo! – det driver de med på charterferie.

.. og alle har forlatt meg.. Andre etasje, Tredje etasje OG i natt reiser jaggu Miranda og.. Svarte.. OG som ikke det var nok; Jocke reiser til Marbella.. DER SKULLE JEG VÆRT OG!!! – hadde jeg ikke sagt ja til å jobbe meg i hjel! Har for første gang på skikkelig lenge drømt om jobben.. Ikke noen god sak?? 🙂 Godt jeg har det gøy på jobb og!!

Puh!! Nekter å se over, og lese korrektur..

ja, jeg har kamera på pc`n.. Hehe! Snakker om å kjeeede seg! (nei, Krille! -ikke tenk det en gang!!!) 🙂
KJEDELIIIIIIIIG!!

 Hva driver du med??

4 comments

  1. Nydelige bilder av deg:) Jeg sitter å leser div. mens elste barn sitter å ser på Cartoon. Ikke veldig spennende det heller:) Gleder meg til SMS!

Legg igjen en kommentar

