Ukes drodling…! – bare surr fra ende til annen..

Hverdagen er (så godt som)  tilbake, og det er på tide å fungere igjen!

Det går fint det altså! Ref: forrige innlegg, det er «lenge siden» jeg var nedom kjeller`n!  – Og jeg har kommet meg godt opp igjen! Det er på tide å ta vare på venner og familie. Jeg skal prøve så godt jeg kan å være litt sosial også. Det er flere som har blitt neglisjert, og jeg må prøve å få en slutt på det.  Så kanskje hører du fra meg snart??

Sier bare «du» jeg, ingen nevnt ingen glemt. Til uka har jeg to stk på «planen».. 🙂 hehe.. Dere får nok en sms.. 🙂

Jobben er «hallois» om dagen, og det er utrolig gøy! Så mye å lære, og så masse å ta tak i! Det kan jo ikke bli bedre! Om ikke lenge skal vi antagelig på stor messe igjen også! Hehe.. Det er vel også nødt til å bli stas!

I morgen skal jeg jobbe og trimme meg godt før jeg får familiebesøk. Jeg har endelig fått laget «time» til å ha på øret og mølla skal stilles på en grad opp (takk for tipset) og så skal det lyttes og jogges! Jeg gleder meg til å prøve (skal rett og slett komplett overse ertene jeg har i høyre skulder! Juhuuu!!!). Må bare plastre beina først, da jeg enda ikke har fått kjøpt meg nye joggesko, og de to siste gangene nå har jogga på meg deilige, runde gnagsår. Under?? ÆRE MULIG??? Jaaaaaaaa, jeg veit jeg må kjøpe nye. Har bare ikke så god tid bestandig.

Torsdag kommer til å suse avgårde og fredag er det avlevering av genser og simkort leser. (Noen som vet hvor man får tak i det?? Mobilbutikk?) Jeg må også vurdere vask av leilighet og bil.. ÅI!! Appropos bil!!! – må ringe/sms`e verksted-guy! Hadde glemt gitt.. Hehe.. Godt man blogger litt innimellom, så får tenkt seg om!

Jeg har ikke blogga så uvettes mye i det siste, og det er jo fordi jeg … tja.. ikke har så mange temaer, nå er det bare vissvass som kommer.. Helt uten sammenheng og mening. Sikkert fordi jeg finner meg sjæl.. Gudene (Gunnene) veit hvor jeg har vært den siste tiden. Snakker om å svime!!? 🙂 MEN; jeg har lært masse om meg da.. Hva som er greit, og ikke greit.  Hva som er moro, og mindre moro. Hva man kanskje bør prioritere og ikke. Jeg lærer stadig. Jeg er faktisk fantastisk heldig! Håper bare ikke jeg har skubba vekk noen på veien nå da??! Hehe.. kan jeg ikke tenke meg egentlig.

Snart er jeg «aleine hjemme» i to  uker også! Andre etasje er (hold deg fast) ferie-vikar i krigen, og Tredje etasje skal på en sårt etterlengtet ferie. «Lakeien fra overklassen», «Vimsa» og «Cruise-paret» skal også dra. Gjett om jeg er i overkant døds-sjalu! Særlig når jeg hadde kunnet joina. MEN: noen må være hjemme og holde AS Norge i gang. Bare pass nå på å ha overlada batterier før dere kommer hjem, folkens! Og send meg litt varme! (- tanker om ikke annet!)  🙂  Jeg veit at det blir usannsynlig stille i blokka de to ukene, men jeg kan jo for eksempel.. vaske kjedelig trimtøy, og sette gamle bilder i album, eller kanskje tørke støv.. GLEM DET…

– Helgen er planlagt så vidt jeg vet og …ja.. Snart er det mandag og full fres igjen.
Jeg er glad! Livet subber seg videre. Det er kanskje på tide å bli seriøs og slutte å surre!? Ja… 🙂 Jeg velger det!

Håper dere har det bra alle sammen! 🙂 ( I alle fall så bra som du kan få til..)

STORT SMIL FRA MEG!!

(skrevet onsdag, postet torsdag, «i morgen, i går»?? ALT blir bare surr!!! 🙂 🙂

Legg igjen en kommentar

