Overnatting i Holmsbu?? Hvor da!!?

Fantastiske søndagen!
Formen var flott, tross utskeielser både fredag og lørdag! – I blokka har det vært litt forskjellig form-følelser i de forskjellige etasjene, men i første kom rastløsheten i takt med Djulia`s på andre siden av byen..

Så (takk og lov) fant vi ut at Villa Malla skulle besøkes i dag, og middag inntas der. Ingen av oss har vært der før, og tross at det begynte å regne, dro vi avgårde. Når vi passerer Tofte og Sødra er det hakket før jeg kaster opp. Jeg KLARER ikke den lukta, og det hadde jo ikke slått meg at jeg faktisk måtte passere der… Med nesa ned i en pastill-pose, og galla helt på drøvelen, kom vi da forbi. Jeg aner ikke hva det er, men HERREMIN det er kvalmende!!! ÆÆÆÆÆSJ!!! Jeg kan jo ikke i min villeste fantasi forstå at det faktisk kan bo folk der ute?? Det må faktisk være folk som ikke har klart det?

Menyen på Brødrene Jensen

Nok om Tofte. Det er jo faktisk ganske fint der! Men Villa Malla!? Enda bedre. Og for ett fantastisk konsept! Betal 300 kroner og spis til du ikke orker mer! Buffet, kald og varm mat og veldig flinke folk som jobber der! – Jeg likte meg, og skal helt klart tilbake en dag og prøve lunsj buffeten også! – Tommlen opp, Sonja!! 🙂

På vei tilbake i regnevær, stoppet vi i Holmsbu (Hårnsj) for dessert og kaffe. Brødrene Jensen ble valgt og for et hyggelig sted det også er! I menyen kan man lese masse om Hårnsj, og det er så fantastisk flott der ute! På vei til bilen stoppet vi innom Privaten for å hilse på travspillende bekjente og slå av en prat. Og i Hårnsj skjer det jo stadig ting; så nå er utfordringen vår å finne overnatting der ute fra fredag til lørdag neste helg. Snakker om ikke så lett eller?! Er det kun Holmsbu spa som leier ut?? Det er jo ikke til å tro. Finnes det ikke et gjestgiveri eller noe der? Jeg er skikkelig interessert i å høre om det hvis du vet noe, eller har tips!! 🙂 🙂

– Så flotte søndagen, og det er godt å være litt impulsiv noen ganger!! 🙂

Inngangen på Villa Malla
Dette må jo være fantastisk i solen!!!
Palmer på Filtvedt faktisk! 🙂
Dessert på Brødrene Jensen - nyyydelig!!

12 kommentarer om “Overnatting i Holmsbu?? Hvor da!!?

  1. Hei

    Likte det om lukta på Tofte – er også for meg ubegripelig at folk tåler slikt – er jo slik i Østfold også !

    1. hotell har jeg ikke sett, men spa ja! 🙂 Det er takk og pris nesten gratis og! 🙂 🙂

  2. Holmsbu bad? Det er vel et hotell som ligger midt i Hårnsj. Eller så har du Rødtangen Camping. Det er 5 min med taxi unna. Enkelt og greit:-) Det er en camping et annet sted i nærheten også tror jeg.. det er hytter på campen – lei hytte:-)

  3. Mener altså ikke spahoteller, men et som ligger ved siden av Privaten Cafe 🙂

  4. Holmsbu Bad har rom, tror jeg. Det store, hvite huset i svingen ved siden av Privaten

  5. Det ligger et kjempekoselig gjestegiveri midt i Holmsbu sentrum, rett inn for båthavnen.
    Ring 32793272 eller 92652517, så treffer du en meget koselig kar som heter Ole Martinius Hagen, (eier av gjestegiveriet)

Legg igjen en kommentar