Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Jeg fikk for en times tid siden en telefon fra en venninne som hadde fått ett illebefinnende inne i Strømsåstunnelen.

«Kan du hente meg!? – jeg er så dårlig!» – Selvfølgelig!!

Jeg og en venninne til grisekjører omtrent fra travbanen til midt inni tunnelen og får vann i dama, kjørt henne og bilen hjem igjen, og sørga for at ting er på stell etter en stund.. – Og jeg må si jeg er litt sjokkert, at på de ca 20 minuttene hun står der inne på nødlommen eller hva det heter, med nødblinken på, så er det ingen som stopper??!!!
INGEN??? Vi snakker selvfølgelig med henne på telefonen hele veien, og har kontroll på at hun klarer seg uten 113-telefon, men det kan man jo ikke vite når man kjører forbi? – og nei, trafikken går ikke innmari fort forbi en bil inni en tunnel med nødblinken på. Hun var liksom ikke usynlig heller, og det var GOD plass på den lommen hun stod til to-tre biler til.. Jeg er innrømmer at jeg er litt overraska over at INGEN stoppa om så bare for å sjekke???

Og det hun forteller er at; «Det var mange som blinka med lysa på meg da!!»

Ja vel???? HÆ??? – Og det skal bety??? 

Er det GREIT???

Comments on: "Med nødblink i Strømsåstunnelen!!" (3)

  1. Lilleblomst said:

    Jeg hadde tolket det som et spørsmål for besvarelse. Blir det ikke blunket tilbake neivel da STOPPER man!!!

  2. DET er IKKE greit!

  3. Hvorfor bry seg om andre, når man kan nyte sitt eget ego!
    Det er til å bli kvalm av!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

