Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

TAKK!!!

Overlevd første dag hjemme!! Den var lang og rar..

Følelsen av å våkne i dag var merkelig. Selvfølgelig våkner man kl 5 om morran. Har igjen sovet i hele 4 timer og var helt kake. Så slår det meg at -jøss, det var jo ikke noen drøm? Jeg så pappa`n min død i går!?? Helt merkelig. Magen er fremdeles kvalm, og hodet surrer selvfølgelig fremdeles. Under en uke til begravelse..

I går fikk jeg noe som føltes som en million kondolanser, telefoner, hilsner, sms og kommentarer. De kom fra alle kanter!! Folk jeg ikke har sett på lenge, noen jeg ser ofte og noen jeg aldri før har sett faktisk. Venninner ringer og stikker innom. Sender sms og passer på at jeg har hodet over vannet. Så sakte men sikkert begynner vi å snakke om andre ting også. Brevvenner og graviditeter skal også fortelles om. Og jeg VIL jo høre hvordan andre har det også! Ikke bare pappa, selv om det sitter langt inne og er forferdelig friskt i minnet..

Siden bloggen min kommer på dt.no, er det mange «ukjente» som også har lest og noen sender meg sine tanker! DET er så flott!! Tenk at folk faktisk har sånn empati? For noen man aldri engang har sett? Eller ikke har snakket med på år?? Jeg skjønner nesten ikke at det er sant. Og jeg kan bare si takk! Til dere alle! TAKK TAKK!! Og jeg håper dere skjønner at jeg mener TAKK! Alle sammen! – ingen viktigere enn andre, og TAKK!! Seriøst; dette har varmet så masse, og man føler seg sååååå priviligert! Jeg håper jeg får sagt det nok, for da forstår dere at det er sant. Det var nesten så jeg ble helt overveldtet på slutten av kvelden i går…! Jeg kapitulerte til slutt på sofa`n..

Og nå demrer det at livet går videre. Jeg må på et tidspunkt, selv om jeg ikke helt vet når, begynne å fungere igjen. I går kveld gikk jeg en lang tur rundt elva med en jeg ikke kjenner så godt. Det var egentlig deilig å skravle med noen som ikke kjenner meg så godt heller, og aldri har hilst på høvdingen, men likevel kan prøve å forstå, låne et øre og en arm om man trenger det.. OG få meg til å smile og le! 🙂 Jeg må begynne å le igjen?! Og smile!  Har sjelden brukt så lang tid rundt elva før… Takk takk, til deg og!

Så… lørdag og sol?? Jeg skal gjøre noe med det.. Akkurat at det er lørdag er meg knekkende likegyldig men.. Sola vil jeg gjerne se igjen..!! Tar meg sjøl i nakken, og skal faktisk GJØRE noe.. NOE.. Bare finne ut hva…

Puss og kräm!!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

