Har vært og snik fotografert på Z! Lyst til å se?

Etter den forrige bloggen, fikk jeg melding av reiselederen, så da ble det en tur til byen og rett og slett ei bøtte med kaffe. Selvfølgelig var jeg innom i de nye lokalene på Z, og snikfotograferte. Jeg må si dette blir bra! 🙂 Dessuten; kanon stilig vinhylle!! Sjekk bak baren!!
ÅI ÅI ÅI!!!

Jeg ser for meg at dette kan bli stilig altså! Slenger ut et par bilder til.. Et mot baksiden, og et mot torvet.. Så kan du sjæl studere og se hvem som er  hvem!

Så.. Jeg ser absolutt for meg at det kan bli greit med liv i leier`n her den 2. juli!! Og Pat Sharp da du???!!! Herremin,

Pat Sharp - sky channel!!

Det står for meg som er rimelig stor sannsynlighet at halvparten av de som er i disco`n ikke aaaaaaaner  hvem det er en gang? Ser for meg at det er tilfelle ja.. Kort fortalt;  På 80- og tidlig 90-tallet var Pat Sharp en stjerne på linje med de største pop-idolene. Han trollbandt millioner over hele Europa med sine daglige musikkshow på SKY Channel. Pats popularitet i Norge var til å ta og føle på – ungdomsbladene publiserte stadig posters med den kjekke briten   Får slenge på en youtube video og da.. Slik var det:

Men dere på min alder; HAVE FUN!!!! 🙂

Legg igjen en kommentar

