Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Pinsen slutter med regn i alle fall! 🙂 Det gjør ikke noe, det var sikkert helt på sin plass at det grønne fikk litt vann! Nå har den jo vært strålende helt frem til nå, og da er jeg glad. Jeg skjønner jo godt at jeg lurte på å dra på stranda kl 7 på morran i dag! Jeg gjorde ikke det altså, jeg gikk å la meg i steden.

Verandaene på Friends-adressen er ferdige, i alle fall i min/ vår oppgang. Jeg har flytta ut kan man si. I dag «røyk» jeg på en soffa, -type tre, og jeg er i ferd med å oppnå det jeg ville med verandaen min. Rett og slett «litt av hvert!» Veldig hyggelig! Nå må jeg bare ta frem symaskinen, skaffe meg skumgummi og en god del inner-puter, samt maling. DA blir det bra. Mulig slagdrillen, med følge av murbor, plugg og skruer også må finnes frem faktisk..! Jeg gjør meg vel ikke akkurat med drill, men vi har en som er god på det et par etasjer opp, så det ser jeg kun på som en utfordring! – For han! 🙂

.. Fader.. Der ble det 3-1. (jaja.. da var det det med samme sinn også videre da.. )

3. etg  har nå løpt skytteltraffik opp og ned de 30 trappetrinna (note to self: må kontrolltelle en dag) flere ganger med bilder fra før-i-verden.. Å HJELP!!! Du snakker om! Nå har jeg gjennopplevd Maskeradeball, Helte-fest, tyrkiatur og noen andre strandbilder jeg helst skulle vært foruten. Men det Maskeradeballet var kult altså! 🙂 Vi dekte opp til 83 mennesker, om jeg ikke husker HELT feil, tok 600 kroner for mat og fri bar?? Gikk polynaise, og sang Ja, vi elsker kl 24! Helt konge! Særlig bildene hvor jeg og Cheila står med festens største og lengste ballkjoler knytta opp mellom beina på kjøkkenet for å  unngå at de ble fulle av matrester, da vi hadde funnet ut at «Vi rødder sjæl, så sparer vi de penga!» Du snakker om ti-årets dårligste idè?? Eller nei, forresten; Duste-prisen er delt ut for alle bildene. Det må være når vår kjære venninne valgte Lykketrollet fremfor Mr.NiceGuy!! Å hjelpes, du snakker om å HA PÅ SEG øl-brillene eller? «Nei, takk til han kjekke! – Jeg tar han smørbrødtjukken og bleika hår i steden!!» HÆHÆHÆ!!! (Ja, hun er singel nå.. )

Forøvrig i pinsen så har jeg IGJEN gått på med malekost da! Jeg vet ikke hva det er, men jeg maler stadig? For andre:). Det er hyggelig å hjelpe til da. Og egentlig synes jeg det er hyggelig å male jeg altså! Helt til det skal males i høyden. 166.5 cm er vel ikke akkurat å RAGE over bakken? Så da er det opp i stiger da. Jeg har ikke høydeskrekk så jeg takler det sånn sett. Men det er verre å stole på stigen når den nesten står rett ut!! Ikke opp mot veggen, men fra en jordhaug og nesten rett mot.. Da er det mer slit enn moro. Men det var artig å være litt sammen med søstra mi da.. Som selvfølgelig var ivrig fotograf!

Det var siste helligdagen i 2010, men absolutt ikke siste fri-dag! Det er nå under 5 uker til Portugagal-tur og jeg har faktisk fått «øvd» meg på å ligge flatt i sola i pinsen også! Jeg gleder meg!!! Om du ser en kul koffert til salgs så syng ut,

Konf-bilde!

forresten. På onsdag bærer det innom ( å, nei nå kommer 3. etg med flere bilder!!!! – I`ll be right back!!) …. 1.5 time senere…

HHEHEEEE!!! Staslig med gamle bilder altså! I en eller annen sammenheng har jeg sagt til nabo`n at jeg aldri har sett barnebilder av henne! HÆHÆH!!! Du snakker om go`e bollekinn og kruse hår!! Eller konf-bildet hvor vi snakker marengs-kjole? Jeg kunne jo ikke være noe dårligere så jeg dro fram noen av mine egne bilder! OMG!!! Kjolen jeg hadde på russeballet var så rosa at jeg aaaaaner ikke at det går ann! Skulderputer og grorud-palmer!? Fantastisk tid!!

Legg forresten merke til t-skjorta til nabo`n!! Jeg er kjempe-sjaluuu!! 🙂 🙂 «Fangtasia!» 🙂

Nå ser jeg at jeg har slutta setningen før 3.etg kom innom med «innom».. Hva var det jeg skulle på onsdag igjen? Eh.. Tannlegen og passkontoret ja. Stemmer. Da er den setningen liksom ferdig.. 🙂

I morgen venter ny uke med jobb og kreative oppgaver, gymnastikk og litt hjemmetid håper jeg. Det var den skumgummien ja, og noe stoff og ja.. Da har jeg planlagt..

Have it! Og sov godt i lyden av regnevær!  Natta!!

Comments on: "Bilder fra those-day`s!" (3)

  1. Lilleblomst said:

    Da kan jeg fortelle at det på høyre side er 6 trapper og på venstre side er 7

  2. Halloisen Veronica 🙂
    Leser her at du er flittig på flere områder..så du blir absolutt ikke arbeidsfri med det første…om du får betalt for alt du gjør bryr jeg meg ikke noe særlig om..men jeg håper du får mat og drikke om ikke annet 😀

    Nå håper jeg du får en fin natt med lyden av regnet som sildrer ned der utenfor vinduet..

    See yaa 🙂

    • veronica365 said:

      Hei! Så hyggelig å høre fra deg! 🙂 God sommer snart til deg, -og natta i regnet! 🙂

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

