Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Herremin for en topp ettermiddag!!!! For første gang på E-V-I-G-H-E-T-E-R dro jeg rett hjem etter jobben! Så vanvittig deilig!!! Ikke trening, ingen avtaler, ingenTING! Svingte kjapt innom butikken og dro med meg noe diverse OG en solkrem!! Rett opp i 3.etg og lånte det vi var enige om pga plass»mangel» og la meg rett ned på verandaen! Det var vel dagens gode gjerning eller?? Åååååå.. Mer sommer, ja takk!

Audi`n fortale meg at det var rett og slett 15 PLUSS grader når jeg dro på jobb i dag kl 7! FEMTEN PLUSS!! Kan vi si det sånn at sommeren i år kom på en dag eller? Føler 18 mai var dagen for vår, og 19. var sommer.. I LIKE!

Må nå seriøst se om jeg kan gå til ansaffelse av grill og lamper ute. Jeg har fiksa elektrikker og trenger nå egentlig bare lamper.. Men i dag skal jeg bare sløve. (Tror jeg) Det er så sinnsykt deilig å ikke gjøre noen ting!! I morgen er det kjøretur på jobb igjen, og masse å henge fingrene i. Jeg får stadig nye oppgaver. Dog; i dag har jeg oppdaget at jeg tenker på det samme en million ganger før jeg får lagret det på harddisken. – Det tyder på for mange oppgaver. MEN; jeg skal bare få oversikten nå så er jeg på høyden 🙂 Note to self: lage oppgavebok for meg sjøl.

Det blir nok en runde True Blood i dag og… 🙂

Har lyst til å gå skogen igjen, men får vente til i morgen tidlig.. VENTE.. Ikke bli sur i beina sine.. IKKE! Kjenner rastløsheten kribler i kroppen, det tar jammen ikke lange tiden.. 🙂

Så legge ut bildet av objektet jeg «stjal» i 3. etg.. : Hirr…

Zzzzzzzz Sovna tvert!!

ÅI! Glemte nesten; Bloggen min har rundet 50 000 lesere i natt! JØSSES!! Takk til alle som orker å lese!! Det blir stadig flere registrer jeg! PS: Du kan legge inn mailadressen din så får du blogg rett i innboksen også! Igår når jeg la meg leste jeg faktisk om igjen alt jeg hadde skrevet i mai i fjor. Herremin, snakker om å skrive, og skrive og skrive og skrive. I alle dager, sier jeg bare… Hvor kommer det fra? Ikke rart jeg er dårlig til å regne i huet, jeg har jo ikke plass til matte inni der!!

Comments on: "«Stjal» item i 3.etg i dag…" (2)

  1. ps. Vi har en gassgrill stående på låven etter vi byttet ifjor. Du kan kanskje bruke den ?

    • veronica365 said:

      Ikke umulig dersom den ikke er på størrelse med Drammen kommune 🙂

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

