Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

For en nyyydelig dag!! 🙂 Jobben i dag skulle plutselig tilbringes på Kongsgårdmoen, og det ble litt bilkjøring og innom her og der.. Dagen gikk fort, og det bar rett på trening etterpå. Hadde rett og slett litt god til før gymnastikk timen, så jeg løp faktisk innom mølla før sykkelen stod for tur. Når jeg kom ut og det var rett og slett 21.5 varmegrader sa Audi`n min til meg.. Kroppen var ikke helt forsynt, så jeg tok en runde i skogen også.

Før jeg parkerte hjemme, og slang innom leiligheten for å bytte sko, møtte jeg lille-nabo`n i blokka ved siden av. Vi ble enige om å starte på prosjektet «Skogen-om-morra`n» igjen. Så til torsdag kl 0600, er det «avgang» fra foppalbanen for å ta en tur rundt kollen. Vi regner med det tar ca en time, men javn gange. Vil du være med?? 🙂 Det er bare å møte opp i overimorgen!! 🙂 Kom da vel!? Alle er velkomne, liten og stor – vi ska gå, ikke løpe!! Dersom det ikke bøtter ned da, men det gjør det ikke. Det er nemlig alltid fint vær når vi går! Sååååå.. Nå har jeg skrevet det, så da må det jo bli noe av!! 🙂 Jeg gleder meg.

Beina er litt sure nå, så jeg skal ikke løpe i morgen. DØNN… SÅNN… 🙂 Middag med kylling, ris og grønnsaker er inntatt og jeg føler meg riktig så sunn og frisk..! – og trøtt.. 🙂

Utover det… : Lite å melde..
Jeg skal legge meg tidlig, da det er jobb fra kl 07 i morgen, og jeg skal prøve å ikke se så mange Tru Blood episoder i kveld.. Takk, Cheila, you got me addicted.. 🙂 (og sånn skrives det helt sikkert ikke… )

MEN!! Den tidligere nevnte fotograf-nabo`n sendte allerede bildene fra 17. så her kommer de! 🙂

Buskerudbunad MED LUE!!! 🙂

Fotograf "Kollis" og meg! Gode venner!! 🙂

Comments on: "Være med på morgen-tur rundt kollen på torsdag??" (3)

  1. Line said:

    Så fin du var i bunaden din Vero!! =)

  2. Lilleblomst said:

    Vær forberedt på at du må kanskje må ringe og vekke meg. Men skal sies at eg har klart våkne kl 6 idag o skal prøve imorgen. gjenstår bare å se om eg klaarer å stå opp. Men jeg er veldig motivert!!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

