Parad IS

I dag har jeg og Cheila vært på Parad Is på Union brygge.. OH MY GOD!! Du snakker om!!

Jeg har hørt masse om at «dit mååå du bare gå!».. bla bla bla.. Jada. EN gang skulle jeg jo det.. Etter lunsj med Friends og en tur på plantasjen for veranda-inspirrasjon, og mislykket garage-salg besøk, ente vi på Union da.. Union Brygge i Drammen har forøvrig blitt veldig bra! Hyggelige Cafèbarer og uteplasser; Me like!! 🙂

Cheila forteller at på Parad Is lager de opp isen selv på morningen. Så om du er litt seint ute en dag, kan det godt hende at favoritten er borte for den dagen. Ok, jeg noterer bak øret. Jeg er jo litt over middels glad i is, så tre forskjellige smaker til 45 kroner er ingen uting. Bestiller Tiramisu, Toffefee og Hasselnøtt. Cheila velger tre andre sjangere. Jeg i kjeks, – hun med beger, men hver vår skje, så vi kan snik-smake av hverandre. OH MY GOOOOD!! Hasselnøtta og jeg er jo bare nødt til å bli bestevenner. Jeg er forelska!! I Parad Is!! Frappe maskinen stod å gliste mot oss, og det så ut som det var mye spennende bak disken i det lille trange lokalet. På toppen av det hele hadde de radioen på en eller annen italiensk kanal hvor de spilte en små-snål variant av «Forever Young», helt sikkert miksa på engelsk-italiensk i en eller annen trang italiensk bakgate. FLOTT!! 🙂

HER kan du lese om stedet! Og HER er linken til gruppen på fjesboka.

Bilder kommer selvfølgelig! Fra Cheilas Iphone.. Som jeg skulle låne da.. Som dere ser; jeg er ikke sååå god på den type telefon enda..! Kommer i bunnen av innlegget.. 🙂 🙂 God søndag til alle! Og Frk. Brak; Du er herved utnevnt til min dynga-leter!! Sett i gang alle kollegaer! (Ref; forrige innlegg! – vet du leser!!)

Meny på vegg!
Den ENE isdisken!!!
Lett å finne.. Bjerchs gate 4!
Bom-bilde med Iphone.. -IGJEN!!!

Minn meg på at jeg ikke drar hit for ofte… Da kan jeg bare glemme den olabuksa der!

3 comments

  1. Den isen så og hørtes god ut gitt! Uff.. det passer VELDIG dårlig nå før sommer’n altså! hehe 😉

Legg igjen en kommentar

