Morgenstemning på kølla!

Lurer på om jeg er en Bjørn??? Som er i hi om vinter`n og våken om sommer`n!? I går var jeg trøtt som bare rakker`n, og sliten etter laaang dag på jobb, men klipping av slanger og masse flying, men likevel klarer jeg å skravle i telefonen til halv ett på natta. Som Cheila sa; en eller annen må jo snart få ringvirkninger av all denne telefonien? Mulig vi må søke på mulighetene for intercom når klokka bare blir 10 i dag…

Så sovner jeg da til slutt, med musikk på  øret, også en innmari god ide? Neppe, klokka ble langt over halv ett for å melde det. Sover som en stein i 3-4 timer, så BING!!! VÅKEN!! HALLO?? Hvor er du??

Fuglene kvittrer jækla morgenfriske inn vinduet og jeg lurer på hva det er i det de spiser? Jeg kan godt ta en dose med fuglefrø hvis det får meg til å låte så innihampen glad på morran?! 🙂 Skjønner nå  uttrykket «morgenfugl!» Putter mp3 spillern i øret igjen (nok en god idè fra denne kanten) og tenker at jeg skal i alle fall bare høre balader så sover jeg sikkert til klokka ringer. Det går ikke sånn altså! Under rullgardina, som vist nok er lystett bare jeg drar den ned, kan jeg skimte en rosa himmel, og jeg tenker at jeg burde hatt et bra kamera, men det har jeg ikke skaffet meg enda.. og jeg ligger og ligger og synger og ligger og synger litt til..

Fem på seks ga jeg opp og gikk i dusjen.

Og siden jeg ikke er kjent for å stå der i hundre år, har jeg nå kledd på meg, «tatt på meg fjeset», pussa brillene og sett en episode av hva det nå enn er på tv, pakket gymbagen i tilfelle gymnastikk, og drukket ett glass saftogvann til frokost. Jeg er rimelig sikker på at jeg har en Skyr på jobb så jeg stresser ikke med maten akkurat.

Da er det vel bare å dra på jobb da? Fredag og kan ikke klage.. Hjelpes.. Danser min vei ut i gangen og tar på meg skoa! 🙂  Nydelig dag til dere folkens! – PS: og jeg er riiimelig sikker på at det er under 60 dager til Portugal-gal! 58 faktisk!  

Strålende dag til alle! Nå er det helg!

PS: «Kølla» = «løkka», nokiask 🙂

Legg igjen en kommentar

