Leamus, spy, video-sykling og ny nabo!

Jeg er nå i ferd med å bli sinnsyk.. På sinnet.. Er det ikke flott hvor mye verdens minste muskel kan klare å irritere vette av deg?? Har nå hatt leamus i det høyre øyelokket i tre uker og 12 timer og ca 5 minutter.

KLIKK!!!!!!

Hvis noen har noe som helst kjærringråd å komme med så KOM MED DET NÅ!!! «Tilter» får snart en ny mening.. Ikke bare det, men jeg blir så tørr på det øye også… Sikkert fordi jeg trehundre ganger om dagen må klype litt på det, da blir gærn any minute!!

Men utover det! Fiiine dagen! Har jobba, og hvor det ble av den dagen er jeg jammen ikke sikker på! 🙂 Det er et veldig godt tegn! Jeg har fått ny jobbmobil som jeg skal bli bestevenn med, (da den andre var det vi kan kalle relativt håpløs!) og det er mulig at jeg har snart forstått at det holder med EN mobil.. Jeg skal faktisk vurdere det sterkt. Jeg har snakka med broren min som har bursdag i dag, og søstra mi kom og henta meg på jobben så dro vi sammen til pappa på en snar-visit før helgen. Etter det bar det innom (Klikker seriøst snart på det øyet…) gymnastikken for en joggings. Det ble i steden en impulsiv 60 minutters video-sykkel time, og 20 min joggings. Videotime er absolutt å anbefale! I dag har jeg faktisk syklet siste etappen i tour de france, på Champs Elyssè! 🙂 Knegg, vant nok glatt over gutta! 🙂 Også veldig fint at vi «sykla forbi» en kar i oppoverbakkene.. Det mest positive var kanskje at det kun var gutter som lå foran i feltet.. Masse snacks å se på :)! Den timen er vist også fra tid til annen kun med musikk videoer. Jeg er med andre ordt tilbøyelig til å ryke på flere slike timer, når det passer! 🙂

Når jeg endelig kom hjem hadde katta spydd på teppet.. FAEN. (Ja, mor, spydd.. Man tar ikke feil av mat og hår!) Jeg var ikke så innmari blid, og fikk pulsen litt opp igjen før den tikka sakte ned igjen i dusjen ett sted. Jeg kan godt si at jeg ikke er spesielt fan av katte-spy (eller hva som helst av spy) på det 5 mnd gamle teppet, men med (faen ta det øyet!!!!!!!!!!!!!!!) klut og litt sprute-såpe redda vi stumpene. Nå spiser katten igjen. Mens den står på kjøkkenet og mjauer høylytt. Mulig det er spølekser eller noe hun ser. Det går i ett.. Hele tiden..! 🙂

Jeg har spist middag (hehe, to brødskiver??) og skravla en god stund på telefonen med min nye nabo! Vært på msn med Miranda, som etter lyser blogg, nå får hun det som hun vil..

Hvor kult er det ikke å få venninna si i blokka?? I samme oppgang?? Bare to etg. opp?? Og hvor kult er det ikke da at nok en venninne bor i nøyaktig den samme blokka?? Bare i 2.etg?? Og hvor kult er det ikke da at jeg bor i 1 etg?? HÆHÆ!!! Jeg nynner stadig på «I`ll be there for you!» – dette er og blir en skikkelig lang friends episode. Sesong 11 erii  gang på Petterskølla fra neste uke! 🙂 PR- jeg øyner et flyttearrangement! Pilen flyttebyrå, samt Mon-Veron`s malefirma, med stikkordet «Åi!!» og «Maskeringstape er for pyser» og tilslutt «Hvor er kluten?»  – stiller sin ekspertise til rådighet! 🙂

Jeg er kanonfornøyd med dagen! Min venninne er kanskje litt mer vaklende. – Da det etter å ha fått tilslag på leilighet, har vært trafikkulykker, krone-mistinger og påventende lønn som har stått på tapeten. Men det beste er at du har fått leilighet! Dette skal bli moro! 🙂 Jeg gleder meg stort! Stikker nå en liten tur (FAENS ØYE!!!) ned for å hilse på og ønske velkommen til borettslaget! 🙂

Folkens; NÅ er det helg! 🙂 Kos dere! I morra ære kamp!! Foppalen er rund!

2 comments

  1. I`ll be there for You!!! hjelpes dette blir så bra(tt) Gleder meg vilt, har faktisk aldri gledet meg så nye til å flytte og få en million i gjeld :O) «vi skal dra på by`n og bruke opp en mill, for imorra ække noen ting å grue seg til»

Legg igjen en kommentar

